ایجاد ۱۵۰۰ فرصت شغلی پایدار برای مددجویان کرمانشاهی با مشارکت بسیج مستضعفین

طاهری با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان بسیج مستضعفین، گفت: ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان، کاریابی برای ۵۰۰ نفر و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به بیش از دو هزار و ۵۰۰ مددجو در استان بخشی از زمینه های همکاری این تفاهم نام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، رضا طاهری، در جلسه مشترک این نهاد با مسئولان بسیج شهرستان های تابعه استان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان بسیج مستضعفین، گفت: این تفاهم نامه با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و افراد کم برخوردار و همچنین تسهیل شرایط برای ایجاد فرصت های شغلی منعقد شده است.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه افزود:یکی از اصلی ترین زمینه های همکاری این تفاهم نامه ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی پایدار است، و همچنین بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده ۵۰۰ فرصت اشتغال از طریق کاریابی ها ایجاد و دو هزار و ۵۰۰ نفر در استان نیز از آموزش های فنی و حرفه ای رایگان بهره مند شوند.

 

طاهری تصریح کرد: ایجاد پنج مرکز نیکوکاری، معرفی ۱۲۰ خیر اشتغال و کارآفرین، تامین و بهسازی ۱۰۰ فضای کسب و کار و همکاری با ۳۰۰ جهادگر از دیگر زمینه های همکاری این تفاهم نامه به شمار می رود.

 

وی در پایان گفت: برنامه های اشتغال کمیته امداد به منظور درآمدزایی پایدار و توانمندی مددجویان اجرا می شود.

 

کد خبر 1062283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha