فرهنگیان زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

فتح اللهی با بیان اینکه زمینه مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای را فراهم کنید گفت: فرهنگیان افزایش آگاهی و بصیرت انتخاباتی را در جامعه فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح‌اللهی» امروز ( سه شنبه، ۱۱خرداد ) در جمع فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک رشت با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات در سرنوشت هر کشور و منطقه بسیار حائز اهمیت است.


فرماندار رشت با بیان اینکه انتخاب در تمامی مراحل زندگی همراه بشر است گفت: در انتخاب همسر، شغل و مسکن و دیگر انتخابهای زندگی، توجه به معیار ها و گزینه مناسب مهم است.


فتح اللهی اذعان کرد: انتخاب رئیس جمهور نیز نیازمند توجه به معیارهای مناسب و تاثیر گذار در جامعه است.‌

وی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را فراهم کنید ادامه داد: در این موقعیت به شعارها و گفتارهایی که قابلیت اجرایی ندارد، توجه نکرده و با تفکر هوشیارانه در انتخاب اصلح همت کنید.


فرماندار رشت با اشاره به اینکه هر انتخابی اثراتش به خود جامعه باز می گردد افزود: حضور گسترده مردم پای صندوق های رای توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.


وی به برگزاری نخستین انتخابات انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: در آن روزها شرایط مطلوبی در کشور حاکم نبود با دستور معمار کبیر انقلاب انتخابات برگزار و دولت وقت با حضور مردم انتخاب شد.


فتح اللهی به نقش ارزنده فرهنگیان در جامعه پرداخت و تصریح کرد: معلمین و فرهنگیان در توسعه کشور موثر بوده و مورد اعتماد جامعه محسوب می شوند با کلام و هدایت شان می توانند در انتخاب اصلح موثر باشند .


فرماندار رشت افزود: نارضایتی و مشکلات در جامعه وجود دارد اما نباید این دغدغه ها مانع از حضور حداکثری شود‌.


وی تصریح کرد: همه ما در جامعه به نوعی مسئول هستیم و بایستی با اتحاد و همدلی زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنیم.


فتح اللهی با تاکید براینکه حتی کرونا مانع برگزاری انتخابات نخواهد بود گفت: انتخابات آبروی نظام و انقلاب است، بنابراین با همکاری و همدلی بایستی این انتخابات باشکوه تر از دیگر انتخابات برگزار شود.


نماینده عالی دولت در مرکز گیلان اظهار داشت: انتخابات شهر رشت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.


وی اذعان کرد: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در کشور از عوامل اجرایی انتخابات  هستند و شهرستان رشت ۱۲ هزار عوامل اجرایی دارد.‌


فتح اللهی به واکسیناسیون فعالین شعبه ها انتخابات اشاره و خاطر نشان کرد: تا حد امکان افرادی که در ستاد انتخابات فعال هستند واکسینه می شوند.

کد خبر 1062340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha