برگزاری حلقه های بصیرتی و روشنگری به همت کانون

امیر آبادی از برگزاری حلقه های بصیری و روشنگری به همت کانون فرهنگی فاطمه الزهرا(س) روستای امیر آباد فراهان خبر داد.

«مهری امیر آبادی» با اشاره به نزدیکی انتخابات و اهمیت این صحنه سیاسی در کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: حضور حداکثری در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همگان باید در این راستا تلاش کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا(س) امیر آباد فراهان با اشاره به برگزاری حلقه های بصیرتی و روشنگری افزود: این جلسات و حلقه ها به همت کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه الزهرا(س) امیرآباد فراهان و پایگاه  بسیج مهدیه 12 در حال برگزاری است.

 

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره ها  و نشست های روشنگری آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به افراد برای حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب افراد اصلح برای مدیریت آینده کشور است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری، حضرت فاطمه الزهرا(س) روستای امیر آباد با بیان اینکه این جلسات ویژه بانوان روستا و دختران جوان برگزار شده است، بیان کرد: این نشست ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

 

امیر آبادی همچنین از برگزاری کلاس تقویتی درس عربی به  همت کانون فرهنگی فاطمه الزهرا (س)فراهان خبر داد و گفت: این کلاس ها نیز با استفاده از مربی بومی روستا برگزار و مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

کد خبر 1062342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha