جامعه حرفه‌ای واحدهای بین‌راهی کردستان به زودی راه‌اندازی می‌شود

آرمان وطن‌دوست از انجام اقدامات اولیه برای راه‌اندازی جامعه حرفه‌ای شامل مجتمع‌ها، رستوران‌ها و واحدهای بین‌راهی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آرمان وطن دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در جلسه‌ای با نمایندگان واحدهای بین راهی استان اظهار کرد: جامعه حرفه‌ای که بتواند خواسته‌ها و رفع مشکلات تاسیسات گردشگری بین راهی را پیگیر باشد همواره یکی از برنامه‌های این معاونت بوده است.

 

وی اظهار کرد: این جامعه اگر در سالهای قبل راه‌اندازی شده بود می‌توانست بهتر و بیشتر در زمینه‌های مختلف با این اداره‌کل همکاری داشته باشد.

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: هم‌اکنون در سطح استان بیش از 130 واحد انواع مجمتع خدمات رفاهی، رستوران و واحدهای منفرد وجود دارد که ساماندهی و پیگیری خواسته این بخش از صنعت گردشگری با راه‌اندازی جامعه حرفه‌ای، تسریع خواهد شد.


وطن دوست همکاری و تعامل جامعه حرفه‌ای بین‌راهی استان با ارگانها و نهادهای ذی‌ربط را مهم ارزیابی کرد و گفت: در جلسه‌ای تخصصی‌تر و رای‌گیری صدور مجوز برای جامعه حرفه ای واحدهای بین‌راهی استان پس از طی مراحل قانونی و اداری صادر خواهد شد.

کد خبر 1062380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha