جامعه نیازمند مدیریت واحد شهری/ اعتماد در جامعه تقویت شود

فتح اللهی با بیان اینکه جامعه نیازمند مدیریت شهری است گفت: اعتماد و فرهنگ سازی در حوزه های مختلف دو مقوله مهم بوده و بایستی هنرمندانه در جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز (چهارشنبه، ۱۲ خرداد ) در نشست با مسئولان و مدیران زیر ساخت های ارتباطات سیار و ایرانسل اظهار کرد: ارتباطات سیار امروزه نقش ارزنده ای در انجام فعالیت های روزمره دارد.

 


فرماندار رشت با بیان اینکه هرگونه نقض و مشکل در حوزه شبکه های ارتباطی، فعالیت های مختلف مختل می کند گفت: توسعه زیرساخت های شبکه های ایرانسل و دیگر شبکه ها ی ارتباطی زمینه توسعه دیگر بخش ها، ارتباطات مناسب و مطلوب را برای انجام کارها و فعالیت ها فراهم می کند.‌

 


وی اذعان داشت: با هم فکری و مشارکت در حوزه های مختلف می توان مشکلات و نقض ها را شناسایی و راهکار مناسب برای حل آن ارائه داد.

 


فتح اللهی با تاکید بر اینکه امیدواریم زمانی مدیریت شهری یکپارچه در کشور شکل گیرد تصریح کرد: یک مسئول اداری بایستی حرف و سخنی را بر زبان جاری کنند که بتواند در جامعه بدان عمل کرده و اجرایی کنند در غیر اینصورت رفته رفته بی اعتمادی در جامعه ایجاد می شود.‌

 


فرماندار رشت با بیان اینکه اعتماد در خانواده و به تبع آن در جامعه بسیار حائز اهمیت است خاطر نشان کرد: اگر در خانواده اعتماد بین اعضای خانواده وجود نداشته باشد به مرور زمان این کانون گرم فرو می پاشد، در جامعه نیز اینگونه بوده و مردم جامعه اگر نسبت به مسئولان بی اعتماد شوند به بیگانگان پناه خواهند برد.

 


فتح اللهی با تاکید بر اینکه اعتماد سازی در جامعه مورد توجه قرار گیرد افزود: اعتماد حلقه بسیار مهم در پیوند تمام فعالیت ها است.

 



وی اضافه کرد: اعتمادسازی هنرمندانه و با بهره گیری از ظرفیت های موجود زیر ساخت های ارتباطی در جامعه تقویت شود.

 


نماینده عالی دولت در مرکز گیلان بیان داشت: با فرهنگ سازی و بهره گیری از ادبیات مناسب، اعتماد در جامعه را ارتقا دهید.‌

 


فرماندار رشت با تاکید بر اینکه نسبت به فرهنگ سازی و ارتقای اعتماد در برگزاری فعالیت ها و برنامه ریزی های کلان در جامعه بی تفاوت نباشید خاطرنشان ساخت: شهر رشت به دلیل مرکزیت استان بایستی از لحاظ معماری و دیگر امکانات متفاوت تر باشد.‌

کد خبر 1062387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha