رضایتمندی مردم و حضور حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز تقویت انسجام و وحدت ملی است

زارع رضایتمندی مردم و حضور حداکثری آنان در صحنه انتخابات را زمینه‌ساز تقویت انسجام و وحدت ملی برشمرد وگفت: حضور در انتخابات ۲۸ خرداد یک ضرورت برای کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(چهارشنبه، ۱۲ خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره) با تاکید بر تاسی از مکتب امام (ره) گفت: امام خمینی(ره) رهبری مردم دار بود و جای جای کلام ایشان مردم حاکمان اصلی جامعه عنوان شده اند.

 

استاندار گیلان با تاکید بر باور به مکتب امام(ره) و تاسی از الگوهای رفتاری رهبر معظم انقلاب که مردم را صاحبان اصلی کشور دانستند افزود: انتخابات پیش رو موضوع مهمی در تحقق سرنوشت مردم با مشارکت حداکثری است.


وی با بیان اینکه صندوق های رای و اصالت بخشی به آنها دستاورد ممتاز انقلاب اسلامی ایران و میراث ماندگار امام راحل است که با بیانی شیوا فرمودند میزان رای مردم است اذعان کرد: وظیفه اصلی مجریان برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و امن است.

 

زارع اظهار کرد: تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده و زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شده است تا شاهد انتخاباتی حماسی و با مشارکت حداکثری باشیم.

 


وی رضایتمندی مردم و حضور حداکثری آنان در صحنه انتخابات را زمینه‌ساز تقویت وحدت و انسجام برشمرد و تصریح کرد: باید با تلاش همگانی از همه ظرفیت‌های موجود چون گروه‌های مرجع، نخبگان، ائمه جمعه، سازمان‌های مردم نهاد و سایر ظرفیت‌ها بهره گیریم.

 

استاندار گیلان حضور در انتخابات ۲۸ خرداد را یک ضرورت برای کشور دانست و با اشاره به وضعیت کرونایی کشور که منجر به برگزاری انتخاباتی با شرایط متفاوت شده است اظهارکرد: این انتخابات با رعایت همه الزامات و توصیه‌های بهداشتی، ضمن استفاده وافر از فضای رسانه ای استان زمینه آگاهی بخشی و تهیج مردم در انتخابات فراهم شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه گیلان به خاطر برخورداری از مواهب طبیعی همواره از مقاصد اصلی سفر است اذعان کرد: اجتماعات از مولفه‌های اصلی در شیوع این بیماری است و باید تلاش کنیم آسیب‌هایمان از این حضور در شرایط کرونایی کمتر باشد.

 

زارع آسیب‌های کرونایی به ویژه در بخش گردشگری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بعد از پایان محدودیت‌های کرونایی، شاهد حضور گردشگران هستیم که باید مقدمات و تمهیدات لازم برای کاهش آسیب ها را بیندیشیم.

 

وی با اشاره به اجرای الگوی اعتلای شهر به همت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه‌ الگوی اعتلای هویت دینی انقلابی در شهرها می‌توانیم شاهد اثربخشی بیشتر برنامه‌های مذهبی باشیم که این در گرو تعامل و هم‌افزایی دستگاه ها در تامین بودجه فرهنگی مورد نیاز است.

 

استاندار گیلان در پایان خواستار کمک شهرداری‌های استان به اجرای این طرح با اختصاص اعتبارات فرهنگی شد.

کد خبر 1062440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha