لزوم محاسبه تعرفه برق مهران همانند شهرهای گرمسیری/ تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شده است

قاسمی با بیان اینکه ردم همیشه در صحنه شهرستان مهران این شایستگی را دارند که مانند دهلران و خوزستان از تعرفه برق مناطق گرمسیری برخوردار شود، گفت: زمینه های لازم برای مشارکت حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار مهران در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: هر دولتی مشکلات خاص خود را داشته و دارد و با وجود همه مشکلات و تحریم های ظالمانه کارهای بزرگی در  کشور انجام شده است.

 

«اسد قاسمی» با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید خدمات ارزنده و بزرگی در شهرستان مهران انجام شده است، ابراز کرد: مشکلات آب شهرستان حل شده است و ۱۴  میلیارد تومان برای مخزن ۲ هزار و ۵۰۰ لیتری آب این شهرستان هزینه شده است و در دو سال گذشته قطعی برق در این شهرستان خیلی به ندرت اتفاق افتاد است.

 

وی بیان کرد: دمای شهر مهران در سال گذشته به ۵۸ درجه رسیده است، مردم همیشه در صحنه شهرستان مهران این شایستگی را دارند که مانند دهلران و خوزستان از تعرفه برق مناطق گرمسیری برخوردار شود، مردم شهر مهران عاشق ولایت و همواره مدافع نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

 

فرماندار مهران یادآور شد:  ۱۵ شرکت در  میدان نفتی منطقه سروک آذر فعالیت  می کردند که بسیاری از این شرکت ها با پایان یافتن کار و فعالیت شان در زمینه استخراج نفت، نیروهای خود را تعدیل کرده اند، میدان نفتی چنگوله هم در دستور کار قرار گیرد با توجه به اینکه فعالیت بسیاری از این شرکت ها در منطقه میدان نفتی سروک آذر پایان یافته است و نیازمند ۵ هزار نیرو خواهد بود، در تلاش هستیم شرایطی فراهم شود که نیروهای مازاد در منطقه چنگوله به کار گیری شوند.

 

قاسمی با تاکید بر اینکه نیروهای بومی و مدیران استان از غنی ترین نیروها در مدیریت بحران در سطح کشور به شمار می روند، افزود: شهرستان مهران شهر شناخته شده ای در کشور و جهان و قدمگاه زوار اربعین حسینی است.

 

وی بیان کرد: در بحث کشاورزی تولید گندم این شهرستان طی دو سال متوالی رکورد زد و ۳۲ هزار تن گندم  تولید شد، امروز مهران یکی از قطب های تولید محصول کلزا در کشور است و بر همین اساس ظرفیت سیلوهای شهرستان به ۱۳۰ هزار تن افزایش یافته است.

 

فرماندار مهران بیان کرد: علی رغم کمی بارش در سال گذشته، تلاش شده است که مشکلات کشاورزان در حوزه آب با همکاری دستگاه های اجرایی و جهاد کشاورزی حل شود.

 

قاسمی بیان کرد: در بحث انتخابات تلاش شده است که انتخابات ۲۸ خرداد در سلامت کامل با رعایت اصل بی طرفی برگزار شود و زمینه های لازم برای مشارکت حداکثری در انتخابات در این شهرستان فراهم شود.

 

وی خاطرنشان کرد:  مردم استان و شهرستان مهران یکی از بیشترین میزان مشارکت ها را در امر انتخابات داشته اند و امید است با حضور حداکثری خودر در پای صندوق های رای، تیرهای آتشینی بر قلب دشمن زده شود.

کد خبر 1062441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha