لزوم تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع سیره امام(ره)

فاضلی ۱۵خرداد را سرمنشا بسیاری از تحولات در جهان اسلام دانست و تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره)و قیام ۱۵ خرداد را یک ضرورت برشمرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «فیروز فاضلی» امروز(چهارشنبه،۱۲ خرداد) در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان در سال جدید در استانداری با بیان اینکه تاکنون ۶۹ جلسه فرهنگ عمومی برگزار شده است گفت: در ماه خرداد شاهد مناسبت های مهمی چون رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی،قیام ۱۵ خرداد، شهادت امام جعفر صادق(ع)و انتخابات ریاست جمهوری هستیم. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه امام جعفر صادق(ع)بنیانگذار فقه جعفری است  افزود:  تحقیقی بودن اصول دین  و مبتنی بر انتخاب اگاهانه اولین اصل در این مکتب است.

 

وی ۱۵ خرداد را سرمنشا بسیاری از تحولات در جهان اسلام دانست و گفت: تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره)و قیام ۱۵ خرداد در دستور کار است.

 

فاضلی در ادامه انتخابات ۲۸ خرداد را مورد اشاره قرار داد و بر بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات سالم تاکید کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به دستور جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی گیلان اذعان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات و تفرجگاه ها و سواحل و رعایت حقوق شرعی در این اماکن در دستور کار است. 

 

فاضلی تاکید کرد: باید با ایجاد رقابت و شور انتخاباتی مشارکت حداکثری را موجب شویم.

کد خبر 1062444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha