مردم نیک اندیش مازندران بیش از ۴میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

سعادت گفت: مردم نیک اندیش استان مازندران از ابتدای سالجاری تاکنون چهار میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، «احمد سعادت» امروز(۱۲خرداد) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس آموزه های دینی و توصیه بزرگان دینی صدقه دادن یک امر بسیار با ارزشی است، اظهار کرد:مردم شریف و نیکوکار استان ولایت مدار مازندران در بخش پرداخت صدقات با هدف کمک به محرومین با حفظ شان این قشر از جامعه بسیار همراه می باشند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه مردم نیکوکار استان از ابتدای سالجاری تاکنون چهار میلیارد و 300میلیون تومان صدقه پرداخت کردند، افزود: صدقات جمع‌آوری شده از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 268 درصد رشد داشته است.

 

وی با اشاره به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا که دست زدن به پول نقد در انتقال ویروس موثر است، تصریح کرد:  این نهاد حمایتی در راستای تسهیل روند پرداخت صدقه توسط هم استانی های عزیز،  امکان پرداخت صدقه با کد USSD را فراهم کرده است.

 

سعادت افزود: همچنین سرویس صدقه پیامکی به عنوان یکی از روش‌های نوین جذب صدقات مردمی در حال اجرا و بهره‌برداری است و مردم نیکوکار استان می‌توانند صدقات خود را از طریق تلفن همراه با شماره گیری#2*۰۱۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

 

وی اذعان کرد:صدقات جمع آوری شده در بخش‌های مختلف مانند درمان، تهیه جهیزیه، تعمیرات مسکن، اشتغال و کمک معیشت برای مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.

کد خبر 1062472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha