حضور حداکثری در انتخابات لازمه حرکت به سوی ایران سرافراز است

حجت الاسلام پورزارع حضور حداکثری در انتخابات را لازمه حرکت به سوی ایرانی سرافراز دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام«حامد حسینی پورزارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده و حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد و افزود: اهل تسنن نیز در کنار پیروان سایر مذاهب در انتخابات حضور پرشور و گسترده خواهند داشت.

 

امام جمعه اهل سنت مسجد محمد رسول الله(ص) روستای کوته کومه بخش لوندویل با بیان اینکه در این فضا به همدلی و انسجام ملی نیازمند هستیم، تصریح کرد: جبهه استکبار جهانی و دشمنان در تلاش هستند مردم در انتخابات حضور کمرنگ داشته باشند اما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از هر مذهب، قوم و با هر زبانی در انتخابات شرکت کرده و جواب سخت و داندان شکنی به آنان می دهند.

 

وی حضور حداکثری در انتخابات را لازمه حرکت به سوی ایرانی سرافراز دانست و تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام حسینی پورزارع، تجلی رکن جمهوریت نظام را در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: همه مردم با هر سلیقه ای که دارند در انتخابات شرکت کنند و پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی و بحث اهمیت سرنوشت کشور که در دست خود مردم است، نشان دهند.

 

امام جمعه اهل سنت مسجد محمد رسول الله(ص) روستای کوته کومه بخش لوندویل، انتخابات را تصمیمی بزرگ برای کشور عنوان کرد و گفت: حق رای به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست پس امروز باید قوی تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا بوده و در پای صندوق های رای حضور یابیم و شاخصه هایی که مقام معظم رهبری برای انتخاب افراد اصلح بیان کرده اند را سرلوحه انتخاب های مان قرار دهیم.

کد خبر 1062507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha