«فهما» برند فعالیت های کانون های مساجد برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

سقاء گفت: «فهما» برند فعالیت های کانون های مساجد برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و توانسته نوجوانان و جوانان مسجدی را با برنامه های فرهنگی مختلف آشناتر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (۱۲ خردادماه) در آئین تکریم از کانون های مساجد منتخب هشتجین و جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر هشتجین گفت: «فهما» برند فعالیت های کانون های مساجد برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و توانسته نوجوانان و جوانان مسجدی را با برنامه های فرهنگی مختلف آشناتر کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: سامانه بچه های مسجد پیش از شیوع بیماری کرونا توانست امکان استفاده از فضای مجازی در بستر مساجد را فراهم کند و امروز نشان دادن که در دوران بیماری همچنان فعالیت های فرهنگی با قوت ادامه پیدا می کند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: هیچ کمبود در زمینه برگزاری برنامه های فرهنگی، آموزشی و هنری در بستر فضای مجازی نداریم و حتی با تقویت زیرساخت های لازم توانستیم فضای مجازی را بستری برای ترویج معارف دینی تبدیل کنیم.

 

وی اضافه کرد: تاکنون از دوران شیوع بیماری کرونا اولین دوره رویداد ملی «فهما» و طرح ملی «ایران قوی» با هدف معرفی برترین کانون های مساجد کشور برگزار شده و استان اردبیل رتبه های برتر را کسب کرده است.

 

سقاء اظهار داشت: هم اکنون در حال اجرای رویداد ملی «فهما 2» هستیم و این با فعالیت های صورت گرفته تلاش می کنیم تا همچنان رتبه برتر کشوری را حفظ و افزایش دهیم و استان اردبیل را به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور معرفی کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: مدیران و فعالان کانون های مساجد همراهی ویژه در رویدادها و طرح های کشوری دارند و این جایگاه را مدیون این تلاش ها می دانیم و قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

 

کد خبر 1062509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha