بهره برداری از پنجمین فرستنده دیجیتال شهر خوسف

پنجمین ایستگاه فرستنده دیجیتال شهرستان خوسف با حضور استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل صدا و سیمای استان و جمعی از مسئولان و مردم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «علیرضا آینه دار» امروز (۱۲خرداد) در مراسم افتتاح پنجمین فرستنده دیجیتال شهر خوسف، اظهار کرد: پوشش شهرستان خوسف با 23 ایستگاه موجود در حال حاضر کامل است.

 


مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی افزود: 83 درصد مردم شهرستان خوسف به صورت دیجیتال و مابقی به صورت آنالوگ صدا و تصویر را دریافت می کنند.

 


آینه دار با بیان اینکه در وضعیت کلی شرایط استان از نظر دریافت صدا و تصویر خوب است، بیان کرد: اما از نظر دیجیتال پایین ترین سطح دریافت را در بین 11 شهرستان در خوسف داریم، چرا که از این 23 ایستگاه تنها پنج ایستگاه دیجیتال شده است.

 


وی عنوان کرد: این پنجمین ایستگاه است که افتتاح می شود و البته یک ایستگاه دیگر در روستای گلوند نزدیک به افتتاح داریم که زیرساخت های آن آماده است و طی یک ماه آینده افتتاح می شود.

 


مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: با افتتاح فرستنده های خوسف هفت هزار نفر پوشش داده می شوند، با  افتتاح پنجمین فرستنده خوسف، شهر خوسف هم به صورت 100 درصدی و نقاط کور پوشش به حدود 97 درصد می رسد.

 


آینه دار بیان کرد: با افتتاح این فرستنده، ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از جمعیت شهرستان خوسف تحت پوشش شبکه های دیجیتال قرار می گیرند. 

 


وی بیان کرد: این فرستنده دیجیتال با اعتباری معادل یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید، با افتتاح این فرستنده، ضریب پوشش شبکه های دیجیتال در سطح شهرستان خوسف،  هشت درصد افزایش پیدا می کند.

 

 

 

کد خبر 1062560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha