برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) توسط  کانون فرهنگی و هنری  صیاد شیرازی در ملایر

ترکاشوند گفت: مراسم ویژه رحلت امام خمینی(ره) توسط کانون صیاد شیرازی در ملایر برگزار خواهد شد.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان  در ملایر گفت: وی با  بیان اینکه  کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است گفت: از زمان شیوع کرونا فعالیتهای این کانون  به خوبی انجام شده است.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر با اشاره به برنمه های این کانون در اسیام مختلف گفت:   با برنامه ریزیهای صورت گرفته در ایام  شهادت، جشن ها، اوقات فراغت و... برنامه مختلف فرهنگی ، اعتقادی، مذهبی، تفریحی و.. را برای اعضای کانون داریم

 

 وی از برگزاری مراسم ویژه سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی توسط کانون صیاد شیرازی ملایر خبر داد و گفت: این مراسم با حضور اعضای کانون  و مردم در مسجد برگزار می شود

وی افزود:این مراسم با سخنرانی یکی از روحانیون شهرستان ، برگزاری مراسم سوگواری و عزادری و سایر برنامه های فرهنگی در شب 14 خرداد ماه برگزار خواهد شد

وی برگزاری نشست بصیریتی با موضوع انتخابات بر اساس فرمایشات امام راحل را از دیگر برنامه های این کانون در ابن ایام دانست و تصریح کرد: این نشست نیز با هدف آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم در انتخاب اصلح انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه همزمان با رحلت امام راحل همه ساله برنامه  پخش نذورات و ایستگاه صلواتی را داشتیم گفت: امسال این نذورات با توجه به شرایط کرنا از سوی خیران به صورت بسته های معیشتی در بین خانواده های  نیازمند توزیع می شود.

 

وی اضافه کرد: در ابن زمینه 65 بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند در نظر گرفته شده است.

وی  در ادامه برگزاری مراسم ویژه عزاداری  در شب شهادت امم صادق، برگزاری مسابقه کتاب خوانی  از وصیت نامه امام راحل  برگزاری ختم 14 هزار صلوات و هدیه به روح امام راحل و محتوا سازی و بارگزاری برنامه های مناسبتی این اتیام در فضای مجازی را از دیگر برنامه های کانون صیاد شیرازی ملایر در ایام رحلت امام خمینی(ره) برشمرد.

وی همچنین به برنامه ریزیهای انجام شده برای برگزاری برنامه های اوقات فراغت توسط این کانون اشاره کرد و گفت: قرار است برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و هنری و قرآنی را در ایام تابستان در این کانون داشته باشیم.

وی برگزاری  دوره ختم خوانی قرآن کریم ، طرح سه شنبه  های تکریم و کمک  و کمک به حوزه بهداشت و درمان ف نظافت روستا و... را از برنامه های مستمر این کانون طی یک سال گذشته دانست.

کد خبر 1062561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha