مشارکت حداکثری در انتخابات دولت مقتدر و مردمی را موجب می شود

خادم سید الشهدا با بیان اینکه دشمنان با تبلیغات در فضای مجازی و حقیقی به دنبال این هستند که مردم در انتخابات پیشرو شرکت نکنند، گفت: ما با مشارکت حداکثری در انتخابات باید دولت مقتدر، مردمی و با کفایت را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، همزمان با فرارسیدن ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) مراسم اربعین سردار پرافتخار گیلان، فاتح نبل و الزهرا ، شهید محمد علی حق بین امروز ( چهارشنبه، ۱۲ خرداد) در  تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان برگزار شد.

 


سردار « احمد خادم سید الشهدا» با اشاره به  اینکه " کسانی که گفتند پروردگار ما خداست و در این راه استقامت کردند پیروز خواهند شد"، گفت: نتیجه مقاومت، پیروزی است و این تفکر از مقاومت ملت ایران و خرمشهر قهرمان ایران نشات گرفته است.

 


فرمانده قرارگاه کربلا منطقه ای جنوب غرب با تاکید بر اینکه شهدا به تکلیفشان عمل کردند و ما نیز باید در این برهه از زمان به تکالیف خود عمل کنیم، افزود: تکلیف ما در این برهه از زمان این است که در مقابل جبهه کفر ایستادگی کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه مرد شجاعی همانند سردار حق بین در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، تصریح کرد: سرداران و شهدا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه خدا به شهادت رسیدند و اگر جوانمردی این عزیزان نبود قطعا موفق نمی شدیم.

 

خادم سید الشهدا با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند: "اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد"، اذعان کرد: شهدا و رزمندگان غیور اسلام در جبهه های حق علیه باطل به وظیفه خود عمل کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

 


وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دشمنان با تبلیغات در فضای مجازی و حقیقی به دنبال این هستند که مردم در انتخابات پیش رو شرکت نکنند، تصریح کرد: علی رغم همه تبلیغات دشمنان، ما همچنان پای آرمان های خود ایستاده و با شکوه تر از گذشته در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت خواهیم کرد و همانند ۲۲ بهمن  برگ زرین دیگری را رقم می زنیم.

 

فرمانده قرارگاه کربلا منطقه ای جنوب غرب ادامه داد: ما با مشارکت حداکثری در انتخابات باید دولت مقتدر، مردمی و با کفایت را رقم بزنیم تا مشکلات مردم یکی پس از دیگری حل شود. مردم عزیز گیلان و مازندران در انتخابات پیش رو کمر همت را بسته و با شکوه در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

 

کد خبر 1062569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha