انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی/ ۲۲۰ شعب اخذ رای در صومعه‌سرا پیش‌بینی شد

سیدمحمدی با بیان اینکه انتخابات یک حرکت بزرگ و نماد مردم سالاری دینی در جامعه ما است گفت: ۲۲۰ شعب اخذ رای در صومعه‌سرا پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» امروز(چهارشنبه، 12خرداد) در جلسه شورای اداری این شهرستان با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: ایام پیش رو از ایام مهمی به شمار می‌رود زیرا 2 انتخابات مهم ملی و محلی در آن برگزار می‌شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه برای این حرکت بزرگ ماه‌ها است که دست اندرکاران امور برنامه ریزی کرده‌اند افزود: با کمک همه مسئولان باید زمینه مشارکت حداکثری مردم برای این همایش ملی را فراهم کنیم.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را در عصر کنونی پدید آورد و در تمام جهان موثر بوده است گفت: معمار کبیر انقلاب مقاومت را برای ما به وجود آورد.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه در دهه پنجم، ایران اسلامی به عنوان یک کشور موثر در جهان در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کرده و موفقیت‌های زیادی نصیب کشور شده است تصریح کرد: همه این دستاوردها ثمره اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه 15 خرداد منشا حرکت‌های اولیه تحقق انقلاب اسلامی بود تصریح کرد: طبیعتا برنامه هایی برای این مناسبت ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان برنامه ریزی شده است.

 

وی با اشاره به آغاز سال زراعی و مسئله کم آبی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا به امروز با عنایت خدا و بارندگی‌های متعدد مشکل خاصی در زمینه کم آبی در شهرستان به وجود نیامده است.

 

سیدمحمدی اظهار کرد: در این مدت لایروبی انهار و راه اندازی پمپاژها هم انجام شد تا کشاورزان با کمترین مشکلات سال زراعی را پشت سر بگذارند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه حرکت‌های خوبی در زمینه بهینه‌سازی زیرساخت‌های کشاورزی شهرستان صورت گرفته است افزود: شهرستان صومعه‌سرا قطب کشاورزی استان و دومین شهرستان استان در  تولید برنج و وسعت اراضی شالیکاری است.

 

وی با بیان اینکه 385 پهنه آب بندان در شهرستان موجود است که اگر در طول سال درست لایروبی و آبگیری شود بسیار منبع مناسبی برای تامین آب کشاورزی است گفت: در راستای لایروبی آب بندان‌ها اقدامات خوبی در چند سال اخیر صورت گرفته است.

 

سیدمحمدی گفت: با ادامه این فعالیت ها باید ظرفیت های کشاورزی را برای بهره برداری و مشکلات تامین آب حل کنیم.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: انتخابات یک حرکت بزرگ و نماد مردم سالاری دینی در جامعه ما است که باید در راستای پاسداشت این نماد بزرگ که همبستگی و انسجام را در جامعه ایجاد می‌کند و دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی است همه تلاش کنیم.

 

وی با بیان اینکه ما امانتدار مردم در آرای آنها هستیم بیان کرد: ما موظف به اجرای قانون انتخابات و برگزاری انتخابات با شکوه هستیم.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه 220 صندوق رای در شهرستان پیش‌بیبنی شده است خاطرنشان کرد: مساجد، ادارات و مدارس به عنوان شعب اخذ رای معرفی شده‌اند که نیاز است دستگاه‌های متولی از هم اکنون نسبت به تمهید مقدمات تلاش کنند.

 

 

کد خبر 1062579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha