اقتدار روحانیت از برکت امام راحل به وجود آمد

آخوند سن سیلی گفت: روحانیت و جایگاه روحانیتِ امروز از برکت امام راحل به وجود آمده و قبل از انقلاب اسلامی چنین عزتی بین علما وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آخوند «عبدالله سن سیلی» صبح امروز(چهارشنبه 12 خرداد) در مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که در سالن وفاق مرکز اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نعمت های اسلامی، جمهوری اسلامی و انقلاب است و این انقلاب با زحمات امام (رحمه الله علیه) به وجود آورد.

 

امام جمعه اهل سنت پیرواش شهرستان آق قلا ادامه داد: امام راحل در برابر اهداف خود کوتاهی نکردند، حضرت امام(ره) به هدفی که در سر داشت رسید و امروز وظیفه ما این است که این پرچم بزرگ را به صاحب اصلی آن برسانیم.

 

وی تصریح کرد: روحانیت و جایگاه روحانیتِ امروز از برکت امام راحل به وجود آمده و قبل از انقلاب اسلامی چنین عزتی بین علما وجود نداشت.

 

آخوند سن سیلی یادآور شد: امام راحل وحدت را در بین ما ترویج کردند و با ابتکار خود اختلاف در تولد پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) بین شیعه و سنی را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کرد تا دشمنان از این فضا سوءاستفاده نکنند.

 

کد خبر 1062598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha