شخصیت امام راحل برای نسل امروز تبیین شود

حجت الاسلام خانی، گفت: با استفاده از ظرفیت ها و فرصت های تبلیغی شخصیت امام احل برای نسل امروز تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«محمدیوسف خانی»، امروز(12خرداد)، در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درراستای ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد اظهارداشت: با برنامه ریزی و مدیریت مراسم ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد با شکوه برگزار شود.

 

امام جمعه دلفان ضمن تبیین عظمت امام راحل (ره)، تأکید کرد: حضرت امام(ره) به نسل کنونی و نسل های آینده کشور معرفی شود.

 

وی ادامه داد: امام خمینی(ره)، برای مدیریت جامعه ابتکار نظام ولایی را در دنیا مطرح فرمودند، نظامی که تاب آوری و مقاومت آن در برابرهجمه های آشکار و پنهان، جنگ سخت و نرم وتحریم های ظالمانه وهمه جانبه دردنیا بی نظیر شد.

 

حجت الاسلام خانی با اشاره به بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، بیان کرد: این مراسم باید به بهترین شکل و با هدف تبیین اهداف و آرمان های امام راحل و معرفی شخصیت ایشان بین نسل نو برگزار شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دلفان بیان کرد: برگزاری مراسم ارتحال امام راحل (ره)، بازتابی از پایبندی مردم عزیز به آرمان های والای آن حضرت است که توسط بیگانگان در حال رصد است.

 

امام جمعه شهرستان دلفان عنوان داشت: دشمن فهمیده است مسیر و راه امام راحل هر روز محکم تر از گذشته با رهبریت پیامبر گونه مقام معظم رهبری(دامت افاضاته) ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1062626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha