امام (ره) اخوت و برادری را  در جامعه به ارمغان آورد

آخوند میرابی گفت: امام (رحمه الله علیه) اخوت و برادری را به صورت عملی بین ما به جا آورده و برای ما مبین کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «آخوند عبدالجبار میرابی» صبح امروز (چهارشنبه 12 خرداد) در مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که در سالن وفاق مرکز بزرگ اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: امام (رحمه الله علیه) اخوت و برادری را به صورت عملی بین ما به جا آورده است.

 

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن ادامه داد: امام (رحمه الله علیه) احترام زیادی به علما قائل شده بود و بعد از یک هزار و 400 سال قیام پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) احیاء کرد، امام (رحمه الله علیه)  در برابر رژیم شاهنشاهی ایستاد که از سوی استکبار جهانی و آمریکا تا دندان مسلح حمایت می شد.

 

آخوند میرابی بیان کرد: معمار کبیر انقلاب در برابر بت پرستی نوین چهل سال پیش ایستادگی کرد و نتیجه این استقامت پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

وی افزود: حضرت امام (رحمه الله علیه) بابیان اینکه امام (رحمه الله علیه) به دستورات قرآن کریم اهتمام کرد، گفت: امام (رحمه الله علیه) فرمودند انقلاب ما برگرفته از انقلاب پیامبر مکرم اسلام است.

 

این استاد حوزه متذکر شد: امروز شیعه و سنی در کنار هم برادرانه با هم زندگی می کنند و امروز وظیفه همه ما است که از آرمان های حضرت امام (رحمه الله علیه) و منویات مقام معظم رهبری تبعیت کنیم.

 

آخوند میرابی ابراز داشت: یکی از سیره هایی که امام (رحمه الله علیه) برای ما به ارمغان آورد دین شناسی، معرفت شناسی و دشمن شناسی بود و امام (رحمه الله علیه) از آمریکا شیطان بزرگ نام برد و لذا از دشمن نباید انتظار دوستی داشته باشیم چرا که آنها هدفشان این است که با تفرقه در بین امت اسلامی ما را از دین جدا کنند.

 

وی بابیان اینکه برای اینکه به دشمن شناسی برسیم ابتدا باید دین خود را تقویت کنیم، تاکید کرد: پس از ارتحال امام (رحمه الله علیه) دشمن تصور می کرد که می تواند بین مردم ایران اختلاف بیندازند اما امام (رحمه الله علیه) یاران و شاگردان صالحی مثل مقام معظم رهبری تربیت کرده بود که سکاندار این انقلاب شدند.

 

کد خبر 1062639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha