اصحاب فرهنگ و هنر نقش موثری در هدایت افکار عمومی به انتخابات دارند

حجت الاسلام سبزی گفت: اصحاب فرهنگ و هنر با روشنگری افکار عمومی را به سمت انتخاباتی پر شور و گسترده هدایت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «محمد سبزی» امروز (12 خرداد) در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی، گفت: اعجاز کلام و تاثیرگذاری ادبیات بر هیچ کس پوشیده نیست و استفاده از زبان هنر برای بیان مطالب و وقایع مختلف بسیار تاثیرگذار است.

 

نماینده مردم شهرستانهای ساوه و زدندیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بیان کرد: سرودن اشعار در وصف این بزرگ مرد تاریخ ایران بسیار ارزشمند است و برگزاری اینگونه برنامه ها راهی موثر در راستای ترویج اندیشه ها و آرمان های امام خمینی(ره) است.

 

وی بر نقش مهم اصحاب فرهنگ و ادب در تمامی تصمیم گیریهای مهم اجتماعی و سیاسی تاکید کرد و ادامه داد: اصحاب فرهنگ و ادب و هنر با ابزاری به نام هنر و کلام که خدای تعالی در ذات ایشان قرار داده همواره در همه صحنه های مهم  نقش خود را به خوبی ایفا نموده اند.

 

حجت الاسلام محمد سبزی با اشاره به رسایی و‌ تاثیر زبان هنر از اصحاب فرهنگ و هنر و قلم خواست تا مثل همیشه در راستای روشنگری افکار عمومی گام برداشته و مردم را در انتخابات پیش رو  به سمت انتخابی صحیح و عاقلانه هدایت کنند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زدندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده ای سعی در این دارند که به عموم‌ مردم  القاء نمایند که شرکت در انتخابات تاثیری در اداره آینده کشور ندارد، بیان کرد: همه باید بدانند که این توطئه دشمن و یک اشتباه بزرگ است و همه باید در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و حضوری آگاهانه تلاش کنند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: تجربه نشان داده است که ملت فهیم ایران اسلامی هرگاه انتخاب درستی داشته اند متضرر نشده اند و گام های بلند و مثبتی به سوی پیشرفت و تعالی برداشته اند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زدندیه در مجلس شورای اسلامی در پایان از اهتمام خود و مجموعه مدیریت شهرستان در تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد خبر داد و افزود: قطعا در سال جاری کمیته برنامه ریزی شهرستان مبلغ قابل توجهی بابت تکمیل این پروژه در نظر خواهد گرفت.

کد خبر 1062704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha