​افزایش ۸ درصدی شعب اخذ رأی در گلستان/ لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در تبلیغات انتخاباتی

کاظمی از آماده سازی یک هزار و ۷۸۵ شعبه اخذ رأی در گلستان خبر داد و گفت: در این دوره از انتخابات تعداد شعب اخذ رأی در استان با افزایش هشت درصدی همراه است.

«سید محسن کاظمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری انتخابات پرشور در گلستان گفت: استان گلستان در حال آمادگی برای برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری در 28 خرداد ماه جاری است.

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان ادامه داد: در حال حاضر داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در مرحله تبلیغات قرار دارند، همچنین داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا نیز منتظر اعلام نتایج از سوی هیئت عالی نظارت مرکزی شوراها در شورای شهر هستند و  هیئت نظارت شهرستان ها نیز در رابطه با صلاحیت و عدم تأیید داوطلبانی که در هیئت نظارت بخش مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته باشند فعالیت می کند.

 

وی از آمادگی کامل برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در استان گلستان خبر داد و افزود: در همین زمینه بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات در حال آماده سازی است.

 

کاظمی اضافه کرد: تعرفه های اخذ رأی در حال آماده سازی است و شیوه نامه تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی نیز به فرمانداران ابلاغ شده است.

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان تصریح کرد: در انتخابات دوره های گذشته بیش از یک هزار شعبه اخذ رأی در گلستان وجود داشت که این دوره از فرمانداران درخواست کردیم نسبت به افزایش شعب اخذ رأی اقدام کنند و خوشبختانه وزارت کشور نیز در این زمینه تمهیدات لازم را اندیشید و مجوزهای لازم برای افزایش شعب اخذ رای را صادر کرده است.

 

وی از آماده سازی یک هزار و 785 شعبه اخذ رأی در استان گلستان خبر داد و گفت: تعداد شعب اخذ رأی در انتخابات پیش رو نسبت به دوره های گذشته با افزایش هشت درصدی همراه است.

 

کاظمی با تأکید بر اینکه برگزاری تجمعات انتخاباتی در شرایط کرونایی ممنوع است، یادآور شد: در صورت برگزاری جلسه نیز نامزدهای انتخاباتی باید به مدیریت هوشمند کرونا پایبند باشند و جلسات تبلیغاتی در مکان های سرپوشیده در شهرهای قرمز حداکثر با 15 نفر جمعیت، در شهرهای با وضعیت نارنجی حداکثر 20 نفر و در شهرهای با وضعیت زرد حداکثر 30 نفر برگزار می شود.

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان متذکر شد: با آن دسته از نامزدهای انتخاباتی که برای تبلیغات انتخاباتی به مدیریت هوشمند کرونا عمل نکنند تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند و با متخلفان برخورد می شود، در این حوزه رؤسای ستادهای انتخاباتی ملزم به رعایت شیوه های نامه های کرونایی هستند.

 

کد خبر 1062713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha