ویژه برنامه های فرهنگی هنری در آبادان برگزار می شود

برکت از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در آبادان خبر داد.

«محمد برکت» ظهر امروز (چهارشنبه 12 خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و اظهار کرد: شناخت شخصیت، اهداف و آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران برای نسل های مختلف ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است چراکه ایشان شخصیتی داشتند که توانست تحولی شگرف در معادلات سیاسی جهان پدید آورد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان افزود: اهالی فرهنگ و هنر آبادان با توجه به سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و دعوت عموم مردمی به حضوری پرشور و حماسی در انتخابات خرداد ماه، برنامه های متعدد فرهنگی هنری تدارک دیده اند که در همین راستا و با توجه به شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی اطلاع رسانی و اجرا خواهند شد .

 

وی برگزاری مسابقه «مقاله نویسی» با موضوع فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) درباره اهمیت حضور و شرکت مردم در انتخابات را یکی از این ویژه برنامه ها دانست و تصریح کرد: این برنامه ویژه دانشجویان، جوانان و نوجوانان طراحی شده که به آثار برتر در این زمینه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد .

 

برکت اضافه کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 25 خرداد به آدرس پست الکترونیکی این اداره ERSHAD.ABADAN1400@GMAIL.COM یا به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در ابتدای خیابان دبستان تحویل دهند.

 

وی همچنین از برگزاری مسابقه آنلاین نقاشی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد خبر داد و بیان کرد: مسابقه آنلاین نقاشی در دو بخش دست های مهربانی و آزاد برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از هم اکنون تا 25 خرداد آثار خود را به آدرس اینستاگرامی @HAFTRANGART و یا به شماره واتساپ 09379457292 ارسال کنند تا پس از بررسی به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا شود .

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان یاد آور شد: این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و آموزشگاه آزاد هنری هفت رنگ آبادان برگزار خواهد شد .

 

کد خبر 1062718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha