جنگ روانی دشمن را جدی بگیرید

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم با تبلیغات مطلوب و مناسب پای صندوق های رای فراهم شود گفت: جنگ روانی دشمنان را در این موقعیت زمانی جدی بگیرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «سعید مهدوی » امروز ( چهارشنبه، ۱۲ خرداد ) در همایش امت همراه امام اظهار کرد: انتخابات یکی از سرنوشت ساز ترین عرصه در هر کشوری شمرده می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انتخاب اصلح نیازمند تبلیغات مناسب است گفت: با بصیریت افزایی انتخاباتی در جامعه می توان زمینه انتخاب هوشیارانه را در انتخابات پیش رو فراهم کرد.

 

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.‌

 

مهدوی با بیان اینکه دشمنان اسلام و نظام سعی دارند تا شور انتخاباتی را با جنگ روانی کمرنگ کنند افزود: در این راستا روحانیون و هیئت های مذهبی وارد شده و با ایجاد آرامش در جامعه، زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کنند.‌

 

وی اضافه کرد: در دو قرن اخیر آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها به نوعی با ایجاد تفرقه و توطئه های مختلف و تهدیدات سعی در دلسرد کردن مردم به نظام و اسلام دارند که تا کنون به برکت خون شهدا و ائمه اطهار (ع) موفق نشدند.‌

 

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه جنگ روانی دشمن را جدی بگیرید خاطرنشان ساخت: انتخابات پیش رو با حصور گسترده مردم پای صندوق های رای حماسه ای دیگر در برگ تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد. 

کد خبر 1062751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha