عملکرد شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌‌ها متن قانون است

آیت‌‌الله خاتمی با اشاره به اینکه تمام کسانی که در دو مرحله به قانون اساسی جمهوری اسلامی رأی دادند، نظارت شورای نگهبان را پذیرفته‌اند، گفت: آنچه شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌های انتخابات ریاست جمهوری انجام داده، متن قانون است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «سیداحمد خاتمی» در همایش مبلغان، مداحان و مدیران هیئات مذهبی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات که عصر امروز (چهارشنبه، ۱۲ خرداد) در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت برگزار‌ شد، با اشاره به اینکه روحانیت در طول انقلاب اسلامی، سرافراز و محبوب هستند، اظهار کرد: بیشترین تاکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر مساله حضور در انتخابات است.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای علیه انتخابات ریاست‌جمهوری هجمه فراوان وارد می‌کنند، تصریح کرد: در هیچ دوره‌ای به این میزان دشمن برای حضور سرد مردم تلاش نکرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه در برابر پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت (ع) سه جبهه مخالفان، اسلام‌شعاران و وفاداران بوده است، خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ آیه از قرآن کریم مربوط به دشمن‌شناسی است.

 

آیت‌الله خاتمی افزود: اسلام برخی‌ها حرفی است و همین اسلام‌شعاران زمینه شهادت امام حسین(ع) را فراهم کردند.

 

عضو شورای نگهبان با اشاره به اینکه ۲۸ خرداد جلوه همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: تکلیف ما بسترسازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.

 

وی با بیان اینکه تشویق مردم برای حضور در انتخابات وظیفه همه مسئولین و کارگزاران نظام است، گفت: تمام کسانی که در دو مرحله به قانون اساسی جمهوری اسلامی رأی دادند، پس نظارت شورای نگهبان را پذیرفته‌اند.

 

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه آنچه را که شورای نگهبان انجام داده متن قانون بوده است، افزود: عده‌ای اگر باند و گروه آن‌ها تایید نشوند جمهوریت را زیر سوال می‌برند ولی اگر تایید شوند چنین چیزی نیست.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: مردم عاشق انقلاب اسلامی هستند و باید برای آن‌ها بصیرت‌افزایی شود که دشمن به دنبال عدم حضور حداکثری در انتخابات است.

کد خبر 1062755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha