برای سلامت و امنیت انتخابات همه باید پاسخگو باشیم

نجاتی با تاکید بر لزوم تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات گفت: برای سلامت و امنیت انتخابات همه باید پاسخگو باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» شامگاه (چهارشنبه ۱۲ خرداد) در جلسه ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان امیدیه، با بیان اینکه فرآیندهای انتخابات با نظارت و ارزیابی نهادهای متولی به خوبی در حال انجام است اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون اقدامات اجرایی به خوبی انجام شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات خوزستان افزود: وظایف مشخص وزارت کشور در قالب قوانین انتخابات به روشنی تدوین شده و در این راستا نیل به قانون محور اصلی فعالیت‌ها است.

 

وی با تاکید بر لزوم تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات اضافه کرد: همه دست اندرکاران اجرایی انتخابات با انگیزه و اقتدار در این اتفاق مهم فعالیت دارند و در این مسیر با نیل به قانون و رعایت بی طرفی از بروز هرگونه تخلف پیشگیری می‌کنند.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تأمین و تجهیز شعب اخذ رأی و رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی را از الزامات کاری برای فرمانداران عنوان کرد و ادامه داد: برای سلامت و امنیت انتخابات همه باید پاسخگو باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا با انتخاب صحیح مکان شعب، شرایط مطلوب و ایمنی برای حضور مردم فراهم و شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی گیری باشیم. 

 

کد خبر 1062781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha