حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان است/ امام(ره) استکبارستیز بود

حجت الاسلام رعایتی گفت: حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «جعفر رعایتی» شب گذشته (چهارشنبه 12 خرداد) در همایش تبیین اندیشه های امامین انقلاب اظهار کرد: یک هزار و ۴۰۰ سال از اسلام ناب محمدی گذشت و پس از آن یک عارف دینی لباس مبارزه با ظلم و ستم را بر تن کرد، در آن زمان کسی تصور نمی کرد امام راحل بتواند در برابر رژیم شاهنشاهی که تا دندان مسلح بود و از سوی استکبار جهانی حمایت می شد ایستادگی کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی با جاسوسی و رخنه در تلاش بودند که بر انقلاب اسلامی تسلط پیدا کنند ولی جوانان انقلابی سفارت آمریکا را تصرف کردند، در آن زمان بسیاری از مسئولان دولت که دل در گروی غرب داشتند استعفا کردند و امام راحل فرمودند ما خدا را داریم و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

حجت الاسلام رعایتی با گرامیداشت ۱۴ خرداد، افزود: امسال سی و دومین سالگرد ارتحال امام راحل را سپری می کنیم، وصایای امام(ره) و سیره عملی آن می تواند راهگشای مشکلات ما باشد.

 

وی تاکید کرد: امام راحل فرمودند؛ نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد، اصل ما اصل اسلام است و باید خدامحور باشیم، در واقع امام راحل مثل یک کوه استوار ایستاد و هیچ وقت نترسید.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: وقتی صدام را  تجهیز کردند و به جان کشور انداختند امام راحل فرمود یک دیوانه سنگی در چاه انداخته و باعث زحمت مردم ما شده است.

 

حجت الاسلام رعایتی تصریح کرد: در آن دوران امام راحل فرمودند آن چیزی که ما را پیروز می کند اتکای به خداوند متعال است لذا رزمندگان ما هشت سال جنگیدند اما یک وجب از این خاک را هم به دشمن ندادند.

 

وی یادآور شد: در سال ۵۹ با همه تجهیزات ۳۶ روز عراقی ها پشت درب شهر خرمشهر باقی ماند و پس از تصرف خرمشهر صدام می گفت اگر خرمشهر را  ایرانیان باز پس بگیرند کلید  بصره را تقدیم می کنم و وقتی ایران خرمشهر را آزاد کرد ۲۰ هزار عراقی تسلیم شدند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان پشتیبانی از ولایت فقیه را امری ضروری خواند و خاطرنشان کرد: پشتیبانی از ولایت موجب می شود انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) متصل شود.

 

حجت الاسلام رعایتی متذکر شد: امام راحل استکبارستیز بود و هیچ گاه به دنبال کنار آمدن با آمریکا نبود و رابطه بین ایران و آمریکا را رابطه گرگ و میش برشمرد.

 

وی بر لزوم حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات نیز تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که اثرات رای دادن گاهی بیش از چهار سال است، باید یاد بگیریم و و دست بیعت به ولایت بدهیم و اعلام کنیم که دنبال روی امام راحل و خلف صالح ایشان هستیم و راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: در ۲۸ خرداد امسال با حضور گسترده در انتخابات مشت محکمی بر دشمنان به دشمنان می زنیم.

 

کد خبر 1062808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha