مسئولان باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کند

کلانتری با اشاره به اینکه کسی که لباس مسئولیت بر تن دارد باید زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کند، گفت: می خواهیم استان ما در صدر باشد و زمانی این مهم میسر است که مدیران ما قانون گرا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در آستانه ۱۴ و ۱۵ خرداد قرار داریم، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم این انقلاب به واسطه عنایت خاص پروردگار به وقوع پیوست و نقطه عطف آن ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نسل های بعد ما آن روزهای تاریخی را ندیده اند و باید شور و هیجان را به آنها یادآوری کنیم، گفت: اگر تاریخ انقلاب های گذشته را بررسی کنیم، هیچ انقلابی بعد از ۲ ماه از پیروزی نسبت به برگزاری رفراندوم اقدام نکرده است.

 

وی با بیان اینکه مدل های مختلفی مطرح شد، گفت: امام فرمودند «جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم؛ نه یک کلمه زیاد» و این نشان دهنده حاکمیت مردم سالاری دینی است.

 

کلانتری یادآور شد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت قرار داریم و ما مسئولان باید بی طرف و امانتدار باشیم و بر مدار قانون کار کنیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کسی که لباس مسئولیت بر تن دارد باید زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کند، افزود: می خواهیم استان ما در صدر باشد و زمانی این مهم میسر است که مدیران ما قانون گرا باشند.

 

وی رفتار دوگانه مدیر را خیانت به نظام و انقلاب دانست و گفت: همه امکانات طبق قانون انتخابات باید در اختیار فرمانداران باشد.

 

کلانتری ضمن تاکید بر اینکه روند بیماری کرونا به ما هشدار می دهد که نباید غفلت کنیم، اظهار کرد: فرمانداران از برپایی متینگ های شورای شهر که باعث انتشار بیماری کرونا می شود جلوگیری کنند و به جای آن از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنید و جایی که تجمع باشد باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در زلزله دنا همه پای کار بودند، از حمایت های نماینده ولی فقیه، نماینده خبرگان رهبری، مجمع نمایندگان استان، دستگاه های اجرایی، شورای اداری و بنیاد مسکن تقدیر کرد.

 

وی با بیان اینکه برخی سعی می کنند ذهن مردم را از آنچه که نظام انجام داده دور کنند، گفت: با تمام وجود باید در خدمت مردم باشیم که سریع تر در منازل خود ساکن شوند.

کد خبر 1062813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha