برگزاری گردهمایی مداحان، طلاب و هیئات مذهبی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا

نفیسی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، گردهمایی مداحان، طلاب و هیئات مذهبی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«وحید نفیسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، مراسم عزاداری و سوگواری ششمین امام شیعیان و رییس مذهب جعفری با حضور مداحان، طلاب و هیئت های مذهبی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا افزود: این مراسم روز یکشنبه(16خرداد) با اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی خطبای معروف و همچنین مرثیه سرایی مداحان اهل البیت (ع) همراه است و سخنرانان و مداحان به تبیین مناقب امام ششم شیعیان و مداحی در رثای آن امام بزرگوار می‌پردازند.

 

وی گفت: امام صادق (ع) نمونه کاملی از یک انسان متبری به تربیت قرآنی بوده و ما باید در مسیر ایشان و دیگر ائمه اطهار حرکت کنیم.

 

نفیسی با بیان اینکه شیعه بیشتر احکام فقهی خویش را از آن امام بزرگوار به یادگار دارد تصریح کرد: امام صادق (ع) به‌عنوان رییس مذهب جعفری، حوزه علمیه اسلامی در سطح عمیق و وسیع تشکیل داده و علوم اسلامی را تدریس می‌کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی و هنری مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌کند.

کد خبر 1062819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha