مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کانون های مساجد قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری مراسم گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کانون های مساجد استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قرار داریم که به همین مناسبت برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: قرائت قرآن و برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مساجد و اهدای ثواب آن به روح پرفتوح بنیانگذار کبیر انقلاب، مسابقه کتابخوانی، اجرای سرود در مساجد و محلات، برگزاری مراسم سخنرانی و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) از جمله برنامه هایی است که در کانون های مساجد استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کنار برنامه های فوق، از بستر فضای مجازی هم برای برگزاری برنامه ها استفاده شده به طوری که تبیین سیره و اندیشه امام خمینی (ره) در فضای مجازی و تولید محتوا در این زمینه از جمله فعالیت کانون ها در این مناسبت است.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: یکی از رویدادهای مهم پیش رو برگزاری انتخابات است که تبیین اهمیت شرکت در انتخابات در کلام امام خمینی (ره) و توصیه های رهبر کبیر انقلاب در این زمینه در برنامه های کانون های مساجد قرار دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های شخصیتی رهبر کبیر انقلاب یادآور شد: امام خمینی(ره) اهل عبادت بود و در همه امور زندگی فردی و اجتماعی به خداوند متعال تکیه داشت و همین ویژگی امام خمینی (ره) که نشان دهنده تقواست، درس و الگویی برای همه ماست.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: امام خمینی (ره) منشا تحولات بنیادین در حوزه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شد و امروز باید اندیشه ها امام راحل را برای پیشرفت انقلاب اسلامی مورد توجه قرار دهیم.

 

کد خبر 1062821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha