امام خمینی(ره) جريان مقاومت را به يك الگوي ديني و اسلامي تبديل کرد

مدير فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي كاشان گفت: امام خميني(ره) با مقاومت و مبارزه با طاغوت، جريان مقاومت را به يك الگوي ديني و اسلامي تبديل کرد كه آثار آن را امروز در جهان معاصر شاهد هستیم.

حجت الاسلام ماشاالله صديقي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان با گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد ۴۲ گفت: رمز انبيای الهي در موفقيت و پيروزی هاي بزرگ را بايد در مشخص بودن هدف، ايمان به آن، توكل به خدا و شجاعت آن جلوه‌هاي معرفت و اسماء الحسناي الهي جستجو كرد.

 

مدير فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي كاشان افزود: این رموز، رموزي است كه در نهضت مبارك حضرت امام خميني(ره) ظهور و بروز پيدا كرد و منشأ تحول معنوي و تغيير معادلات جهان مادي شد هر چند در پانزده خرداد دژخيمان طاغوت براي خنثي كردن اين حركت معنوي اقدام به دستگيري سكان دار انقلاب کرد اما مقاومت و توكل بر خدا و اعتقاد و اعتماد به باور مردم اجازه نداد در اين مسير خدشه اي وارد شود. 


حجت الاسلام صديقي تصریح کرد: امام خميني(ره) با مقاومت و مبارزه با طاغوت، جريان مقاومت را به يك الگوي ديني و اسلامي تبديل کردكه آثار آن را امروز در جهان معاصر شاهد هستیم مقاومتي كه توانست آنهايي را كه در فكر تصرف نيل تا فرات بودند در خانه عنكبوتي خود محصور كند به حدی که دست خود را براي حفظ جان خويش در مقابل مقاومت بالا ببرند.


این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انتخابات مهم پیش روی ملت ایران گفت: اميدوارم ملت شريف و بزرگ ايران ۲۸ خرداد ماه با حضور در انتخابات آرمان هاي خود را پاس بدارند و با عهد و پيماني كه با شهيدان بسته اند در صف مجاهدان راه خدا قرار گيرند.

 

حجت الاسلام صدیقی افزود: هر كس مي خواهد همانند سردار شهيد قاسم سليماني زندگی کند و همانند سردار جاودان و ماندگار باقي بماند بايد مثل سردار با حضور در پای صندوق های رای «انتخاب اصلح» داشته باشد، چرا که حضور پرشور در انتخابات، ادامه انديشه شهید سليماني و واجب عقلي است.

کد خبر 1062851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha