«شبی با شهدا» با حضور بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

گواهیان گفت: بچه های نوجوان کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با حضور در مقبره شهید گمنام دفاع مقدس یاد و خاطره جان برکفان آن دوران را گرامی داشتند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه «شبی با شهدا» توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار و اعضای این کانون در برنامه های خود با حضور در مقبره شهدای دفاع مقدس یاد و خاطره آن جان برکفان را گرامی می دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در آخرین برنامه «شبی با شهدا» نیز جمع دیگری از بچه های مسجد، در قالب گروه «حضرت مالک اشتر» در محل مقبره شهید گمنام دفاع مقدس در دارالقرآن «امام علی (ع)» جهرم حضور یافته و از مقام شامخ این شهید گران قدر با قرائت فاتحه تجلیل کردند.

 

وی بیان کرد: آشنایی با شهدا، الگو گرفتن از سیره، منش و روش شهیدان و ... از اهداف این برنامه است که در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به اجرا در می آید.

 

گواهیان با اشاره به اینکه یادآوری خاطرات رزمندگان اسلام از دوران دفاع مقدس از برنامه های این کانون فرهنگی و هنری بوده است، اظهار کرد: این برنامه به مناسبت های مختلف در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی حضور در منزل شهدا و دیدار با خانواده های شهیدان را از جمله رویکردهای این کانون فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت: این برنامه پیش از شیوع بیماری کرونا و با حضور پرشور بچه های مسجد برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی، از آنها به عنوان چراغ راهی یاد کرد که مسیر روشن را در شب تاریک برای انسان ها مشخص می کند.

 

کد خبر 1062902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha