امام خمینی (ره) یک حیات طیب، طاهر و الهی داشتند

اکبری، گفت:امام حق بزرگی برگردن همه ما دارد چرا که ایشان یک حیات طیب، طاهر و الهی داشتند و برای زنده نگه داشتن آرمان های این انقلاب و نظام و یادآور رشادت های شهدا باید بکوشیم.

نوروز اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  امام راحل حق حیات الهی بر گردن ما دارد و همه ما باید در کنار شناخت حالات سیاسی امام، جنبه های عرفانی، روحی، علمی و اجتماعی امام را هم مد نظر قرار دهیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود: باید نسبت به سخنان امام حساسیت نشان دهیم و ببینیم دیدگاه های مترقی امام چگونه بود زیرا امام شخصیت فرازمانی داشت و آینده را به خوبی پیش بینی و تجزیه و تحلیل می کرد.

 

وی با اشاره به سی و دومین سالگرد ارتحال امام (ره)  تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تشدید آن و اعلام وضعیت قرمز کرونایی در سرپل ذهاب جهت حفظ سلامت مردم امسال مراسم ارتحال بدون هیچ گونه تجمعی در شهرستان  برگزار خواهد شد.

 

 اکبری اظهار کرد:به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ١٥ خرداد کارناوال خودرویی عزاداری در سرپل ذهاب به همت سپاه و قرارگاه حضرت ولیعصر(عج) در شهرستان برنامه خواهند  داشت.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: هرسال مراسم سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد با شور خاصی و حضور حداکثری مردم و اعزام زئران به مرقد مطهر امام برگزار می شد اما امسال تمامی برنامه ها به دلیل کرونا لغو شده است.

کد خبر 1062918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha