محفل «انس و آشنایی با نهج البلاغه» در کانون «سلاله پاکان» برگزار شد

بهمن زادگان گفت: محفل «انس و آشنایی با نهج البلاغه» با گرامی داشت آیت الله آیت اللهی امام جمعه فقید جهرم در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» برگزار شد.

«محمد صادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با ایام بیست و یکمین سالگرد ارتحال آیت الله «سیدحسین آیت اللهی»، امام جمعه ولایی و انقلابی فقید جهرم، جلسه «انس و آشنایی با نهج البلاغه» در سالن اجتماعات کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» در مسجد «حضرت صاحب الزمان (عج)» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» افزود: در این جلسه که با حضور جمعی از محبان امیرالمومنین (ع) برگزار شده بود حضار ضمن قرائت آیاتی از کلام الله مجید و جملاتی از خطبه های نهج البلاغه به ترجمه و شرح آن گوش فرا داده و در مورد عباراتی از آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

وی بیان کرد: تقارن این جلسه با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و سالگرد ارتحال آیت الله «سید حسین آیت اللهی»، امام جمعه فقید جهرم، حال و هوای خاصی به این جلسه و محفل علوی داده بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ع) و شهیدان والامقام قیام ۱۵ خرداد نیز گرامی داشته شد.

 

بهمن زادگان گفت: محفل «آشنایی و انس با نهج البلاغه»، با حضور جمعی از اساتید و فرهنگیان، بیش از 20 سال است که به صورت هفتگی، چهارشنبه شب ها، در حال برگزاری است.

کد خبر 1062952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha