تبیین سیره امام راحل برای تداوم راه انقلاب ضروری است

حجت الاسلام موسوی، با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج سیره و منش امام راحل در جامعه، گفت: این مهم برای ادامه راه انقلاب ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،حجت الاسلام«سید محسن موسوی»، امروز(13خرداد)، در مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد امیرالمومنین(ع) پلدختر برگزار شد، اظهارداشت:امام راحل تحول خواه و تحول آفرین بود.

 

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از آغاز مبارزات تا پایان حیات طیبه اش همواره  در میدان حضور داشت، افزود: امام راحل ملت ایران را از خمودگی محض به مردمی مطالبه گر در میدان تبدیل کرد.

 

وی با اشاره به همراهی امام راحل با مردم، ادامه داد: امام خمینی(ره) به مردم ایمان، باور عمیق و پیوندی دوسویه داشت.

 

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت تبیین و ترویج سیره و منش امام راحل در جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: این مهم لازمه تداوم راه انقلاب و نقش آفرینی در گام دوم است.

 

وی به پیش رو بودن انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و گفت: باید به کلام امام به عنوان مرجع تقلید در زمینه انتخابات توجه داشت و این مهم را در جامعه ترویج بخشید.

 

امام جمعه پلدختر بیان کرد: به فرموده امام راحل شرکت در انتخابات واجب الهی است و مردم با شرکت حداکثری در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور ایفای نقش کنند.

 

وی به اهمیت حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و اظهارداشت: حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات دشمن را ناکام و ناامید می کند.

کد خبر 1062954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha