حراست از کتابخانه ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت

منوچهری گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به کتاب و مطالعه توجه ویژه داشتند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز ساخت کتابخانه و حفظ و حراست از کتابخانه ها بسیار مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (پنج شنبه 13 خرداد) در نشست مجازی فراملی سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با عنوان «عصاره عصر» به میزبانی محفل ادبی «قند پارسی» در شیراز گفت: امام خمینی(ره) بردباری پیامبران را به نمایش گذاشت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به کتاب و مطالعه توجه ویژه داشتند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز ساخت کتابخانه و حفظ و حراست از کتابخانه ها بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی اضافه کرد: امام راحل اعتقاد داشت که تلخی ها و ناکامی ها را می توانیم با کتاب جبران کنیم و کتابداران و مجموعه کتابخانه های عمومی با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای متعالی امام خمینی(ره) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تمام تلاش خود را برای تحقق این امر انجام خواهند داد تا دغدغه های حوزه فرهنگی برطرف شوند.

خاطر نشان می شود، محفل ادبی «قند پارسی» با اجرای «غلامرضا کافی» در آستانه سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، نشست بین المللی «عصاره عصر» را همراه با سخنرانی اندیشمندان و استادان فراملی با موضوع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شخصیت ادبی و عرفانی ایشان، همچنین شعرخوانی شاعران و ادیبان داخل و خارج از کشور برگزار کرد.

کد خبر 1062982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha