نام امام خمینی(ره) بر بلندای تاریخ حق‌طلبی و حق‌خواهی می‌درخشد

حجت‌الاسلام صفری ملک میان ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت ایام ۱۵ خرداد گفت: یاد و نام امام خمینی(ره) در بلندای تاریخ حق‌طلبی و حق‌خواهی ملت ایران اسلامی می‌درخشد.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، شهدای اسلام و ضمن تسلیت ایام سوگواری ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی به ملت بزرگ ایران اظهار کرد: 14 خرداد سالروز رحلت جانسوز امام راحل عظیم الشان آزاد مردی بی‌مانند و شخصیتی بی‌نظیر است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم ایران با رهبری امام خمینی(ره) و به فضل خداوند متعال به پیروزی رسید و استمرار پیدا کرد یادآور شد: تقویم تاریخ پرفراز و نشیب کشور ما در نیمه خرداد ماه، یادآور روزهای پر حادثه، غمبار و حماسی از جنس ایثار، شهادت و عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال‌ها مقاومت و هدایت است.

 

وی درخشش یاد و نام امام خمینی(ره) در بلندای تاریخ حق‌طلبی و حق‌خواهی ملت ایران اسلامی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه یاد امام راحل در حقیقت تداعی بخش کلمه قرن و رهبری فرزانه، متفکر، خداجو و عدالت خواه است گفت: بی‌تردید عزت، اعتبار، اقتدار و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ شاگرد مکتب آن یگانه دوران مقام معظم رهبری است.

 

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس قیام خونین پانزده خرداد را هم مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: یوم‌الله 15 خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایران است و در واقع این قیام نقطه‌ عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور ایران اسلامی است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس در پایان نیز  خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی الهی بودند که با یک عمر مجاهدت خستگی‌ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی‌(صلی الله علیه و آله و سلم) بنیان نهادند و به عنوان الگو به تمام جهانیان معرفی کردند. 

 

کد خبر 1063054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha