هزار واحد مسکن محرومین استان مازندران افتتاح شد

هزار واحد مسکن محرومین استان مازندران با محوریت روستای « توساکله » بخش خرم آباد شهرستان تنکابن با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، « محمدباقر نوبخت » عصر روز گذشته(13 خرداد)  در آیین افتتاح هزار واحد مسکن محرومین استان مازندران با محوریت روستای « توساکله » بخش خرم آباد شهرستان تنکابن اظهار کرد: توجه به محرومان و ایجاد سرپناه برای آنان از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید بوده است که با قوت اجرایی شد.

 

معاون رئیس جمهور افزود: در سفر قبل به استان مازندران مقرر شد که ۲ هزار واحد مسکونی برای خانواده هایی که توانایی مالی جهت ساخت مسکن را ندارند، ساخته شود که براساس توان تاکنون یک هزار واحد اجرایی و ساخته شده است.

 

وی خاطر نشان کرد : خانه دار کردن افراد کم درآمد که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید در طول 8 سال گذشته بوده است و با قوت در این بخش وارد عمل شده ایم و توفیقات خوبی حاصل شده است.

 

نوبخت یادآور شد: اجرای طرح احداث مسکن محرومان از برنامه های مهم برای کمک به محرومان جامعه است که با قوت تا پایان کار دولت در استان های مختلف احداث می‌شود.

 

به گزارش شبستان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ابراز امیدوار کرد که فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری چالوس تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 

بازدید از پروژه در حال تکمیل بیمارستان امام خمینی تنکابن، ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری چالوس، رینگ شهری نشتارود و عباس آباد و افتتاح پروژه مسکن  ۲۰۰۰ واحدی محرومان تنکابن و مرکز  اورژانس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر از جمله برنامه‌های سفر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به غرب استان مازندران بوده است.

کد خبر 1063068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha