افتتاح فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری چالوس تا یک ماه آینده

نوبخت گفت: فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری چالوس تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران، «محمدباقر نوبخت» عصر روز گذشته ( 13 خرداد ) در حاشیه بازدید از ورزشگاه پنج هزار نفری روستای ' تجن کلای ' بخش مرکزی چالوس اظهار کرد: افتتاح مجموعه های ورزشی با توجه به  با توجه به نیاز جوانان به امر ورزش و سلامت از برنامه های مهم است.

 

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: با توجه به ظرفیت پنج هزار نفری این ورزشگاه پنج هزار نفری روستای ' تجن کلای ' بخش مرکزی چالوس و امکاناتی که دارد می تواند مجموعه ای کامل برای اردوهای تیم ملی باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: این مجموعه با این امکانات پاسخگوی نیازهای ورزشی این منطقه را بر طرف خواهد کرد ، از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای آن خبر داد و افزود که این اعتبار علاوه بر مطالبات پیمانکار برای ایجاد راه دسترسی به این مجموعه هزینه می شود.

 

نوبخت گفت: فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری چالوس تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

 

معاون رئیس جمهوری در خصوص فاز دوم این مجموعه گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می شود تا پایان کار دولت دوازدهم طرح های اینچنینی که از جمله ۳۲ طرح سفر سال گذشته است را به تمام برسانیم.

 

ورزشگاه پنج هزار نفری چالوس از طرح های مصوب سفر مقام معظم رهبری به منطقه است که زمین آن به گستره حدود پنج هکتار از سال ۹۱ شروع شد.

کد خبر 1063072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha