مسئولان، حضور در مجلس شهدا را وظیفه خود بدانند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مسئولین حضور در مجلس شهدا را وظیفه خود بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مراسم بزرگداشت «شهید حسن خانی» از شهدای پانزده خرداد در روستای جعفر آباد اخوان زادگاه این شهید بزرگوار برگزار شد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: قدر امام و یاد امام را بدانیم هرچه داریم به برکت این شخصیت بت شکن و استبداد ستیز است او بود که ما را از ظلمت به نور هدایت کرد در حقیقت  شهیدان پانزده خرداد یاران امام بودند مواظبت باشیم ما از امام انقلاب جدا نشویم تا در پیشگاه خداوند و شهدا شرمنده نباشیم.
وی افزود: باید قدر شهدا را که از خون خود گذشتند بدانیم همسر شهید خانی بعد از شهادت این شهید بزرگوار به گمان آنکه این شهید زنده است تا شش ماه به درب شهربانی در تهران مراجعت می کرد تا از او خبری کسب کند اما در انتها  پیراهن خونی همسرش را به عنوان هدیه به او می دهند! این است رنج خانواده های شهدا که ما باید قدردان آنها باشیم.
حجت الاسلام محمودی با تاکید بر الگو گیری از شهدا در تمام مراحل زندگی اظهار داشت:‌در صحنه های اجتماعی از شهدا الگو بگیریم و بدانیم یک رای ما در انتخابات شهدا را خشنود می کند چون برای تثبیت نظام اسلامی جان خود را فدا کردن و  یادمان نرود رسالت سنگینی برای براافراشته ماندن پرچم ایران اسلامی داریم.

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از عدم حضور برخی مسئولین در یادمان شهدا گفت:‌ متاسفانه برخی از مسئولین برای تعظیم شعائر انقلاب خصوصا مجلس شهدا  وقت ندارن! این آقایان کجا هستن؟ چرا از مردم فاصله گرفته اند؟ در یادواره شهدا چرا حضور ندارید؟ می دانید برای تثبیت میزهای شما چندین شهید خون داده است؟ امیدواریم پاسخی برای شهدا و خانواده های محترم آنها در خلوت خود و در پیشگاه الهی داشته باشید، چرا که حداقل کاری که می توانید انجام دهید حضور در مراسم شهدا می باشد.

لازم به ذکر است ، حاج مرتضی طاهری از مداحان بزرگ کشور در این مراسم دقایقی در سوگ ارتحال امام راحل و شهدای پانزده خرداد اشعاری را زمزمه نمود.

کد خبر 1063084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha