شرکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات وظیفه عمومی و تکلیف الهی است

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات مدنظر ما باشد، گفت: شرکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات وظیفه عمومی و تکلیف الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام  سید خلیل حسینی» در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: ارزش هر انسانی در میزان تاثیرگذاری مثبت و منفی او است که بر محیط اطراف خودش می گذارد.

 

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه ارزش هر انسانی ثمره وجودی او است، ادامه داد: آدم خنثی هیچ ارزش و جایگاهی ندارد؛ در تاریخ اسلام، عالمانی بودند که تاثیرات بزرگ و فراموش نشدنی به یادگار گذاشتند که کم نظیر است.

 

حسینی خاطرنشان کرد: علمایی به مانند امام خمینی(ره) بودند که در عرصه گیتی خودنمایی کردند و بر همه شئونات تاثیر گذاشتند؛ امام راحل(ره) شخصیت بزرگ و الهی، مجتهد فقیه و صاحب فتوا بود.

 

وی با اشاره به اینکه اگر دشمن با فرهنگ و گفتمان امام راحل دشمن است به خاطر این است که احساس خطر می کند، افزود: امام خمینی(ره) تاثیر در همه  عرصه های جغرافیایی گذاشت و محدود به زمان و مکان خودش نبود.

 

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه با بیان اینکه رای مردم در نظام اسلامی حرف اول را می زند، ادامه داد: بیش از 40 سال از عمر این نظام می گذرد، با همه فراز و نشیب ها و کمبودها گذشت اما مردم با همه گرفتاری ها در انتخابات به میدان می آیند.

 

حسینی با اشاره به اینکه شرکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح وظیفه عمومی و تکلیف الهی است، خاطرنشان نمود: دشمنان تلاش می کنند که به ما بقبولاند که در انتخابات شرکت نکنیم اما وظیفه ما آنچه که حضرت آقا فرمودند شرکت حداکثری است.

کد خبر 1063202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha