مردم به برنامه ها و عملکرد نامزدها رای دهند

حجت الاسلام حافظ نیا به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: مردم به برنامه ها و عملکرد نامزدها رای بدهند و اسیر وعده ها و قول های نامزدها نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان که در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: مردم به برنامه ها و عملکرد نامزدها رای بدهند و اسیر وعده ها و قول های نامزدها نشوند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه در آستانه یک انتخابات بسیار مهم و حساس قرار داریم، افزود: انتخابات امسال ما نقش تعیین ‌کننده‌ای در سرنوشت کشور ایفا می کند.

 

وی با اشاره به اینکه  دشمن روی رفتار و حضور مردم در پای صندوق ‌های اخذ رای برنامه ‌ریزی کرده است، تصریح کرد: دشمنان با جنگ نرم، ابزار رسانه و شبکه های ماهواره ای می خواهند مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند اما حضور در انتخابات از شاخص های ارزیابی مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید همگان در پای صندوق های آرا حاضر شویم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه رای دادن نشانه اعتراض نیست، بلکه نشانه عقب‌ نشینی است، گفت: عدم‌ حضور ما در صندوق های اخذ رای در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به منزله رضایت از وضعیت موجود بوده و اگر می‌ خواهیم وضعیت موجود تغییر کند باید در انتخابات ریاست‌ جمهوری حضور حداکثری داشته باشیم.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار آگاه تر از هر زمانی در صحنه حضور پیدا کرده و به افراد دارای شاخص های انقلابی رای می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) با اندیشه والای خود به وسیله جمهوریت، مردم را در تعیین سرنوشت کشور خود دخالت داد، اظهارکرد: جمهوری ما برگرفته از اسلام است و این انقلاب بدون پشتوانه مردم پیشرفت نمی کند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه مهم ترین پیامی که سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) دارد، زنده بودن راه و هدف امام است، گفت: سیاست های نظام ما بر اساس آرمان های آن فقیه اسلام شناس شکل گرفته است.

کد خبر 1063209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha