مشکلات کشور با انتخاب اصلح مرتفع می شود

حجت الاسلام حجازی گفت: آن کسی که می تواند و نشان داده که قدرت، تقوا و اجرا دارد و از حق مردم به شایستگی دفاع می کند باید چنین کسانی را انتخاب کرد که با انتخاب اصلح نیز مشکلات کشورمان مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید امین الله حجازی» ظهر امروز (۱۴ خرداد ماه) در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره)، گفت:ا گر بخواهیم درباره شخصیت امام راحل صحبت کنیم بخش ناچیزی از شخصیت بزرگ ایشان را هم نمی توانیم بیان کنیم، اولیای پرودگار هیچ گاه ترس و حزن ندارند و از قیامت غم انگیز نمی شوند، چرا که مطیع محض خداوند هستند.

 

امام جمعه گچساران افزود:حضرت امام (ره)بارها می فرمودند که «والله در عمرم هیچ گاه نترسیدم»، در زمان ستم شاهی پهلوی ایشان ذره ای ترس و هراس به دلشان راه ندادند و باصلابت و محکم پای آرمان ها، اهداف انقلاب و اسلام ایستادند.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند «امام راحل چون اسلام شناس حقیقی و وفقیه به تمام معنا بود و به دلیل آشنایی با قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام، اسلام را فهمید».

 

حجت الاسلام حجازی یادآور شد: بحث اجرای عدالت، معیشت مردم، آرامش، امنیت و انتقام از ظالم و ستاندن حق مظلوم حکومت می خواهد و این حکومت باید حکومتی باشد که مجری قوانین الهی و دستورات پروردگار را بر جامعه حاکم کند و مردم باید این دستورات را اجرا کنند و مردم مسئولیت دارند که متحد و یکپارچه دستورات پروردگارشان را به جهت عزت، اقتدار و سعادت دنیوی و اخروی اجرا کنند.

 

خطیب جمعه گچساران گفت: دوران طاغوت مردم هیچ اطلاع و آگاهی از امورات نداشتند و اما با پیروزی انقلاب، مردم خود را در سرنوشت خویش سهیم می دانند، حکومت اسلامی از جانب پرودگار و برای حریت، آزادگی و عزت مردم تشکیل شد، اما به شرطی که قوانین الهی اجرا شود.

 

وی با بیان اینکه اگر قوانین الهی اجرا شود اختلاس، رانت خواری، ویژه خواری و بی عدالتی جایی در حکومت اسلامی نخواهد داشت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند حضرت امام بیان کردند نکه عدم حضور در انتخابات در برخی مقاطع چه بسا گناهی در راس گناهان کبیره است».

 

وی تصریح کرد: امروز دشمن بیشتر از همیشه کینه و دسیسه می کند و می خواهد مردم را دلسرد و ناامید کند، حضرت امام راحل انتخابات را فریضه دینی می دانستند، یعنی رای دادن واجب و یک تکلیف دینی است.

 

حجت الاسلام حجازی ادامه داد: هر چند مشکلاتی معیشتی و اقتصادی در کشورمان وجود دارد اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب «این اشکال از قوانین اسلام نیست، بلکه از اجرا کنندگان است که نتوانستند درست دستورات و قوانین اسلامی را اجرا کنند».

 

امام جمعه گچساران گفت: آن کسی که می تواند و نشان داده که قدرت، تقوا و اجرا دارد و از حق مردم به شایستگی دفاع می کند باید چنین کسانی را انتخاب کرد که با انتخاب اصلح نیز مشکلات کشورمان مرتفع خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در زمینه انتخابات همه و همه باید مبلغ شویم تا دشمنان این مرز و بوم بیشتر از گذشته ناامید شوند.

کد خبر 1063224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha