میانگین سرانه ایتام زنجانی به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت

به گفته صفری، با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی میانگین سرانه ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به یک میلیون و ۲۳۶ هزار تومان افزایش یافت .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران از مشارکت مطلوب حامیان طرح اکرام ایتام ومحسنین با برنامه های اجرایی این نهاد خبرداد وگفت: در ماه مبارک رمضان سالجاری با ثبت نام  هزار و 272 حامی جدید میانگین سرانه ایتام  زنجانی به بیش از یک میلیون و 200 هزار تومان و میانگین سرانه محسنین نیز به  376 هزار تومان  افزایش یافته است .

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد بستر سازی برای افزایش زمینه مشارکت خیران ونیکوکاران در برنامه های اجرایی این نهاد است، گفت: در خواست داریم حامیان عزیز دریچه رحمت  و مهربانی را به روی گلهای بی باغبان بوستان مولی الموحدین و برروی خود بازکرده و در سایه همین نگاه ، اندیشه و رفتار زیبا موجب آرامش بخشی به فرزندان عزیز ایتام و محسنین شوند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروز در سایۀ نظام  مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همت خیران، کمیته امداد مروج فرهنگ ناب علوی و فاطمی در حوزه یتیم نوازی و دستگیری از نیازمندان است، افزود: در ماه مبارک رمضان امسال هزار و 272 حامی جدید حمایت از ایتام  وفرزندان محسنین را برعهده گرفته اند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: در حال حاضر بیش از 4 هزار و 700 یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند که بیش از 25 هزار حامی و خیر نیکوکار حمایت مادی و معنوی این عزیزان را برعهده دارند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان گفت: علاقمندان و هم استانی های نیکوکار می توانند از طریق تلفن گویای 33116،ارسال عدد 1 به سامانه  3000333324 و مراجعه به سایت ekram emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری نسبت به ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام  نمایند.

 

 

کد خبر 1063285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha