مردم ایران در روز انتخابات صلابت و بصیرت خود را به جهانیان نشان می دهند

حجت‌الاسلام شیرازی گفت: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق های اخذ رای، صلابت، بصیرت، عزت و عظمت خود را به جهانیان نمایش خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل به حضور گسترده مردم ایران در برهه های حساس انقلاب اشاره کرد و گفت: ملت ایران در ۲۸ خرداد بار دیگر عظمت و شکوه ایستادگی خود را نشان خواهند داد.

 

حجت الاسلام علی شیرازی با اشاره به تلاش رسانه های معاند برای کمرنگ کردن مشارکت مردم خاطرنشان کرد: با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق های اخذ رای، صلابت، بصیرت، عزت و عظمت خود را به جهانیان نمایش خواهند داد.

 

وی با تاکید براینکه دشمن نمی تواند مردم آگاه و بصیر ایران را دلسرد و مایوس کرده و شکست بدهند، تصریح کرد: امروز قدرت ملت ایران آنچنان عظیم است که این اقتدار و توانایی موجبات ترس و واهمه آنان را فراهم کرده است.

 

نماینده لی فقیه در قرارگاه ثارالله افزود: ملت همیشه در صحنه ایران با امام خود و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان بسته اند تا آخرین نفس و قطره خون در پای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بایستند و راه شهدای عزیز و گرانقدر را تداوم بخشند.

 

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: ملت ایران با لشکر و قدرت الهی که پشتیبان آنهاست در مقابل دشمنان ایستاده است و هرگز اجازه نمی‌دهند که آنها به خواسته خود برسند.

 

وی با تاکید براینک دشمن فکر و اندیشه ملت ایران راه هدف قرار داده است، افزود: هر چه از انقلاب گذشت ملت مقاوم‌تر شد و ملت ایران در راه نظام و انقلاب شهید داده و با تمام توان ایستاده است.

 

این مقام مسئول به جنگ اقتصادی دشمن برعلیه ایران اشاره کرد و گفت: هدف دشمن از تحریم، شکستن کمر انقلاب بود اما کمر خودش شکست و نتوانست ملت ایران را با فشار، تحریم و تهدید از انقلاب و نظام مایوس کند و در نهایت خود خوار و زبون شد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند که امروز نیز ملت ایران با همان روحیه دوران امام در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان به این انقلاب آسیب برسانند، گفت: ملت ایران با لشکر و قدرت الهی که پشتیبان آنهاست در مقابل دشمنان ایستاده است و هرگز اجازه نمی‌دهند که آنها به خواسته خود برسند.

 

حجت الاسلام شیرازی در ادامه به شخصیت امام راحل اشاره کرد و گفت: رفتار و گفتار امام خمینی الهی بود و در همه ابعاد زندگی اخلاص داشت؛ امام می‌دانست که در راهی که او آغاز کرده دشمنان علیه هدف، آرمان و راه او صف آرایی می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه ۱۵ خرداد روز تاریخی برای ملت ایران در ادامه نهضت بود، گفت: ۱۵ خرداد نقش تاثیرگذار و اساسی در روند مبارزات ملت ایران علیه نظام طاغوت داشت.

 

 

کد خبر 1063292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha