جهت جذب مشارکت حداکثری در انتخابات  از مبلغین متخصص استفاده شود

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: جهت جذب مشارکت حداکثری در انتخابات از مبلغین متخصص در فضای مجازی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام والمسلمین سجادی» در ادامه سلسله نشست های کارگروه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی جلسه تشکیل ستادهای ساماندهی مبلغان انتخاباتی ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حضور و دغدغه مسئولین نهادهای حوزوی پیرامون انتخابات اظهار داشت: امیدواریم در این جلسات در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک همفکری و تجمیعی در راستای مشارکت مردمی در انتخابات صورت گیرد.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور افزود: مشارکت در انتخابات و گسترش مشارکت از اهداف ماست و ما باید به دنبال این موضوع باشیم که تفکر ضدانقلاب و ضدنظام در جامعه مطرح نشود و اگر مطرح شد ما در مقابل آن روشنگری نماییم.

 

وی افزود: در ابتدا باید روحانیون بتوانند تعامل خوبی با مردم و جامعه برقرار نمایند و ما واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم که دوری مردم با روحانیت یک آسیب هست که باید رفع گردد.

 

وی در ادامه به ارائه چندین راهکار برای جلب مشارکت های مردمی برای انتخابات آینده پرداخت و تشریح نمود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در انتخابات فرصت مناسبی است و باید جهت جذب مشارکت حداکثری از مبلغین متخصص در این راستا بهره برد.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در پایان گفت: استفاده از ظرفیت ملاهای محلی که افرادی دغدغه مندی هستند و هماهنگی آنان به دست دفتر تبلیغات اسلامی است ظرفیت بسیارخوبی برای جلب مشارکت های مردمی است.

کد خبر 1063303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha