شرکت در فعالیت فرهنگی و قرآنی زندانیان فارس در پیشنهاد عفو موثر است

ابراهیمی گفت: شرایط خاص و ویژه زندانیان در کمیسیون عفو استان فارس، مانند شرکت در فعالیت فرهنگی و قرآنی در نظر گرفته شده که آنان در پیشنهاد عفو به آنان بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (شنبه 15 خرداد) در بازدید از زندان نی ریز گفت: زندانیان از شرایط موجود در زندان می توانند برای مشارکت در فعالیت های فرهنگی و مذهبی و تغییر نگرش در افکار و رفتار خود و درس گرفتن از گذشته استفاده مطلوبی داشته باشند.

مدیرکل زندان های فارس افزود: شرایط خاص و ویژه زندانیان در کمیسیون عفو استان فارس، مانند شرکت در فعالیت فرهنگی و قرآنی در نظر گرفته شده که آنان در پیشنهاد عفو به آنان بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: مطابق وعده الهی در توبه باز است و زندانیان با ارتباط گرفتن با خدای متعال و طلب مغفرت از پروردگار مهربان می توانند زندگی را با نور خدا ادامه دهند.

مدیرکل زندان های فارس با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات بیان کرد: زندگی ما یک زندگی اجتماعی است و باید نسبت به سرنوشت خود، خانواده و جامعه بی تفاوت نباشیم و وظیفه شرعی و اجتماعی ماست که با شرکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در انتخاب افراد اصلح مشارکت کنیم.

ابراهیمی در بازدید از زندان استهبان با حضور رئیس بازرسی زندان های استان ضمن تسلیت رحلت امام خمینی (ره) و شهادت امام صادق (ع) نیز گفت: بازدید از زندان ها فرصتی برای شنیدن درخواست های زندانیان و پیگیری آنهاست.

وی ادامه داد: زندان استهبان دومین زندان بعد از زندان مرکزی شیراز است و در کاهش جمعیت کیفری و بیشترین آمار زندانیان تحت مراقبت الکترونیک عملکرد مطلوبی دارد.

کد خبر 1063306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha