مسابقه عکاسی «شیراز، شهر انسان‌ محور» با هدف آگاهی شهروندان از عملکرد مدیران شهری برگزار می شود

بنام گفت: مسابقه عکاسی «شیراز، شهر انسان‌ محور» با هدف افزایش اطلاع و آگاهی شهروندان از عملکرد مدیران شهری شیراز و تقویت نظارت همگانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سجاد بنام»، امروز (شنبه 15 خرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه عکاسی «شیراز، شهر انسان‌ محور» 15 خرداد به پایان می رسد.

سرپرست اداره اطلاع ‌رسانی و پاسخگویی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: هدف از برگزاری این مسابقه افزایش اطلاع و آگاهی شهروندان از عملکرد مدیران شهری و تقویت نظارت همگانی است و مسابقه عکاسی «شیراز، شهر انسان‌ محور» با نگاهی به  پروژه‌ های بزرگ انجام شده توسط شهرداری شیراز و تحت نظارت شورای اسلامی شهر شیراز در دوره پنجم در 2 سطح حرفه ‌ای و مقدماتی در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: محدودیت سنی و تخصص خاصی برای شرکت در این مسابقه عمومی در نظر گرفته نشده و عموم شهروندان با استفاده از دوربین عکاسی و یا گوشی موبایل خود می ‌توانند عکس ‌های آماتور یا حرفه‌ای را برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.

بنام اعلام کرد:  شرکت‌ کنندگان تا پایان 15 خرداد می ‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی shorashiraz5@gmail.com و یا پیام‌ رسان واتساپ به شماره 09215884237 ارسال کنند.

وی تاکید کرد: در بخش تخصصی، سه اثر و در بخش مردمی نیز ده‌ها اثر با انتخاب عموم مردم، معرفی شده و جوایز یک تا 50 میلیون ریالی به آثار برگزیده اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: اطلاعات کامل مسابقه در وب‌ سایت شورای اسلامی شهر شیراز به نشانی shorashiraz.ir قابل مشاهده است.

کد خبر 1063314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha