۱۵ خرداد دفاع جانانه مردم از مرجعیت و روحانیت بوده است

حجت الاسلام بابایی گفت: ۱۵ خرداد نقطه‌ عطفي در تاريخ مبارزات ملت ايران به رهبري حضرت امام خميني (ره) و دفاع جانانه مردم از مرجعیت و روحانیت بوده است.

حجت الاسلام «سید محمد بابایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ایجاد وحدت و یکدلی و همدلی در بین آحاد مردم جامعه از همان ابتدایقیام در دستور کار امام راحل بود و بذر اتحاد و حدت را امام راحل در بین مردم و در دل های همگان پاشید و اکنون شاهد رشد و نمو آن هستیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر افزود: امام راحل با قطع وابستگی ها به شرق و غرب در مسیر اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) حرکت کرد و اکنون هم ما باید با الگوبرداری از اندیشه ها و سیره و روش امام در همین مسیر ادامه راه دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلي امام(ره) از اين قيام ، حاكميت قوانين اسلام و اجراي شريعت اسلامي ، قطع وابستگي كشور از كشورهاي استعماري و براندازي اصل نظام شاهنشاهي و جايگزيني حكومت اسلامي بودم 15 خرداد زمینه ساز پیروزی انقلاب شد.

 

حجت الاسلام بابایی گفت: 15 خرداد نقطه‌ عطفي در تاريخ مبارزات ملت ايران به رهبري حضرت امام خميني (ره) و دفاع جانانه مردم از مرجعیت و روحانیت بوده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر افزود: ولایتمداری و در مسیر رهبری بودن موجب نجات جامعه ما در تنگناهای مختلف شد و عزتمندی ما و كشور ما در گرو ولایتمداری است و بايد گوش به فرمان ولايت فقيه باشيم تا راه و هدف اصلي معمار كبير انقلاب تحقق يابد.

 

حجت الاسلام بابایی یادآور شد: امام خميني (ره) مردم كشور ما را از نهايت ذلت و خواري در دوران پهلوي به اوج عزت و سرافرازي در انقلاب شكوهمند اسلامي رساند و اکنون هم مهمترین وظیفه  ما ادامه راه امام راحل و حرکت در مسیر ولایت و رهبری است و نباید از این مسیر منحرف شویم.
 

کد خبر 1063322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha