برگزاری ختم مجازی سوره مبارکه یاسین و زیارت عاشورا در شوراب کبیر

يزدانی چم حيدری گفت: ویژه برنامه قرآنی «ختم سوره مبارکه یاسین» و زیارت عاشورا به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی به همت کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر برپا شد.

«شهربانو يزدانی چم حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ویژه برنامه قرآنی «ختم سوره مبارکه یاسین» و زیارت عاشورا به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی به همت کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر برپا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: چنین برنامه های قرآنی می تواند نقش مهمی در ترویج معارف قرآن کریم و زمینه آشنایی آنها با فرهنگ قرآن کریم در بین نوجوانان و جوانان باشد.

 

وی اذعان داشت: برای تربیت قرآنی نوجوانان و جوانان نیازمند آشناتر کردن آنها با این کتاب آسمانی هستیم و توفیق چنین برنامه های قرآنی در کانون با مشارکت اهالی محله فراهم شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نیز با برپایی برنامه قرآنی جزء خوانی توانستیم بسیاری از نوجوانان و جوانان را به مساجد جذب کنیم.

 

يزدانی چم حيدری یادآور شد: ترویج فرهنگ قرآنی در بین نوجوانان و جوانان از مهمترین برنامه های این کانون است که به همت امام جماعت و هیئت امنا مسجد انجام می شود.

 

وی گفت: چنین برنامه های فرهنگی می تواند یاد و خاطره شهدا را در بین نسل جوان زنده نگه دارد و زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شد.

 

مدیر فهمای مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: فعالان کانون های مساجد ادامه دهنده راه شهدا هستند و همه گام های فرهنگی این مرکز مسجد محور برای آشنایی نوجوانان و جوانان با سیره شهدا است.

 

کد خبر 1063416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha