برنامه ریزی برای برگزاری هفته فرهنگی شیراز و فورانس در سال ۲۰۲۲

ناردلا گفت: فلورانس برای اجرای پروژه‌ های مشترک فرهنگی با شیراز آمادگی دارد و علاوه بر برگزاری مسابقه نقاشی کودکان در ۲ ماه آینده، برای برپایی هفته فرهنگی، رویدادها و نمایشگاه‌های فرهنگی-هنری در سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «داریو ناردلا»، امروز (یکشنبه 16 خرداد) در نشست مجازی با شهردار شیراز گفت: تفاهم نامه میان ففلورانس و شیراز زمینه ساز شروع اقدامات عملی برای پیشبرد و توسعه همکاری میان 2 شهر است.

شهردار فلورانس افزود: فلورانس برای اجرای پروژه‌ های مشترک فرهنگی با شیراز آمادگی دارد و بر اساس توافقات انجام شده، علاوه بر برگزاری مسابقه نقاشی کودکان در 2 ماه آینده، برای برپایی هفته فرهنگی، رویدادها و نمایشگاه‌های  فرهنگی - هنری در سال 2022 برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری این برنامه‌ها بستری مناسب برای معرفی و به نمایش گذاشتن کیفیت ممتاز صنایع دستی و آثار هنری 2 شهر تاریخی-فرهنگی شیراز و فلورانس است.

شهردار فلورانس اعلام کرد: با رفع تدریجی محدودیت‌های کرونا و بازگشت به شرایط طبیعی در دولت مرکزی، تفاهم نامه همکاری این 2 شهر به طور ویژه پیگیری خواهد شد.

ناردلا با ابراز امیدواری برای عملیاتی شدن هرچه سریع ‌تر پروژه‌های مشترک بین فلورانس و شیراز بیان کرد: تلاش 2 شهر برای درک متقابل از یکدیگر در حال همکاری، رضایت بخش است.

شهردار فلورانس با اشاره به سیاست ‌های مدیریت این شهر در حوزه بافت تاریخی در سال‌های اخیر گفت: میراث شهر فلورانس تنها بناهای تاریخی ثبت شده در یونسکو نیست بلکه هویت شهر، کیفیت زندگی شهروندان و آینده آنها را نیز در بر دارد.

کد خبر 1063463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha