شهدای مدافع حرم ستون های محکم عزت و سربلندی انقلاب اسلامی هستند

عسگری گفت: شهدای مدافع حرم ستون های محکم عزت و سربلندی انقلاب اسلامی هستند.

 «محمد رضا عسگری» ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید مدافع حرم «سعید مجیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: شهدای مدافع حرم ستون های محکم عزت و سربلندی انقلاب اسلامی هستند که کشور را در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان بیمه کرده اند.

 

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به اعلام جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار پرداخت و افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام امروز دوشنبه هفدهم خرداد ماه از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدای اراک به سمت گلزار مطهر شهدای اراک برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا امری ضروری است، ادامه داد: شهدا با نثار جان خود از انقلاب، اسلام و ارزش های دینی پاسداری کردند و ما نیز باید ادامه دهنده راه این دلیر مردان باشیم.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: نام و یاد شهدای مدافع حرم با ایثار و ازخودگذشتگی عجین شده و شهادت سردار شهید مدافع حرم سعید مجیدی بار دیگر جلوه های ایثارو شهادت دفاع مقدس را در تاریخ تکرار و فضای جامعه را معطر به فرهنگ شهادت کرد.

 

عسگری با بیان اینکه به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهید مدافع حرم سردار رشید اسلام سعید مجیدی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی مراسماتی پیش بینی و از دیروز تا کنون برگزار شد، بیان کرد: این برنامه ها با حضور پرشور مردم شهید پرور استان مرکزی برگزار شد و شرکت کنندگان در این مراسم با این شهید گرانقدر وداع کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنین اضافه کرد: مراسم شبی با شهید شامگاه گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: به منظور حفظ سلامت شرکت کنندگان در این مراسم پیش بینی های لازم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و سایر دستگاه های مسئول انجام شده و همچنین تیم بهداشتی معاونت زیستی سپاه روح الله در آن مکان مستقر بودند.

 

سردار رشید اسلام «سعید مجیدی» از رزمندگان جبهه مقاومت بودند که در آستانه سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی به شهادت رسید.

 

 

این شهید بزرگوار پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

کد خبر 1063592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha